25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs hier 2 kamers geboekt, reizen met z’n zessen. 2 pers. kamer zijn ruimer dan 4 pers. kamer, met goede werkende airco in de zomer van 30 graden. 2 pers. kamer heeft iets meer kastruimte.
Een basic B&B hotel, maar het is schoon en heeft een frisse uitstraling.
Hotel biedt een goed ontbijt aan.
Met auto naar het centrum is 5 minuten, parkeergarages zijn hier vriendelijk geprijsd, ca. 4 uren voor 5 euro.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
4 maart 2017 beoordeeld

De personen aan de receptie en bij het ontbijt waren zeer vriendelijk.
Het is een standaard B&B hotel, d.w.z. een kamer die groot genoeg is voor 2 personen, een heel goed bed-dekens-kussen. Een schone en praktische badkamer. Het ontbijt is goed met verschillende soorten brood, cereal, yoghurt, etc.
Het hotel ligt op ca. 10 min. lopen van de winkelstraat. Parkeren is gratis en het internet op de kamer werkt heel goed.
Ik zou hier zeker weer verblijven.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geboekt om te overnachten na bezoek aan concert bij kulturzelt festival, uitstekende locatie, prima voorzieningen en gunstige prijs. Van alle gemakken voorzien en kamers zijn schoon. Ontbijt was goed verzorgd dus na mooie avond in Kassel, goed hersteld aan de terugreis kunnen beginnen!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
9 september 2015 beoordeeld

Vrij nieuw hotel, prima om een paar nachten te verblijven. Kamers zijn compleet en zonder poespas. Ruime schone badkamer.
Hotel ligt vlakbij het centrum ( 10 min lopen)
Hotel heeft gratis wifi en een ruime gratis parkeerplaats. Vriendelijk personeel, maar daar heb je na incheck bijna niet mee te maken.

• Verbleef: september 2015, reisde met familie
5 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren hier met familie. Het hotel is modern en nieuw. De inrichting van de kamer is geweldig, fris en modern. In de lobby kan je frisdrank, bier en chips uit een automaat halen, genoeg keuze. Er was ook een automaat voor koffie, chocomel en soep. Het ontbijtbuffet was goed en we hebben er erg goed gebruik van gemaakt.
Het B&B hotel ligt op loopafstand van het centrum +/- 10 minuten wat natuurlijk weer parkeergeld bespaard. Echt een aanrader voor 1 of 2 nachten.

Kamertip: wij hadden kamer 222 aan het einde van de gang. Lekker rustig geen last van voorbijlopende (schreeuwende) mensen en dichtslaande deuren.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie