Beoordeeld op 13 juli 2017

Wij logeren nog wel eens in Ibis hotels. Zelf zakelijk nogal eens bij Ibis Schiphol. Dus we weten wat we krijgen. De kamer (die bijna gelijk is zoals op Schiphol) is bekend. Prima functioneel. Goed bed. De inrichting is prima voor ons doel. Namelijk Documenta14 bezoeken. Bij de receptie kan je openbaar vervoer kaarten kopen voor hotel gasten. Parkeren is gratis dus laat je auto staan. In de stad is het duur betaald parkeren. Er zijn verschillende OV verbindingen. Wij hadden veel baat bij de App van het openbaar vervoer bedrijf. Want er zijn op verschillende momenten steeds andere lijnen die je moet nemen. Maar dit verslaat gewoon wel met eigen auto naar de stad gaan. Dus doen dat OV. Ontbijt is ook prima. In de avond nog wat drinken ook prima. Omgeving is rustig. Makkelijk aan te rijden omdat het vlak bij een Autobahn afslag ligt. Bediening is ook goed. Maar er is wel iets te klagen. Internet. Wat een drama. Traag (ca 75x trager dan thuis) Maximaal 330 kb/s gemeten. Inloggen op Mac, iPhone of iPad is een drama. Soms wel 4-5x herhalen voor het "pakt". Wanneer gaan hotels nu een gewoon goede internet service bieden. Ook dat gedoe van voorwaarden accepteren. Teken bij inchecken ervoor en laat het achterwege... Kortom afknapper van de eerste orde. En voor mij wordt goede verbinding steeds belangrijker en uiteindelijk zal ik hotels die dit niet goed regelen gaan vermijden. Stuur de M3connect organisatie het bos in en ga iets goeds neerzetten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 september 2016

pro: gunstige prijs (behalve ontbijt), verzorgde kamers, kleine kamer maar al wat je nodig hebt om kort te verblijven. Goed bed en rustig gelegen (in industriezone)
Contra: vrij ver van het centrum gelegen

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 oktober 2015