Beoordeeld op 22 juni 2017 via mobiele applicatie

Penta Hotel in Kassel is een te duur hotel voor wat je ervoor krijgt. Of niet krijgt, te weten geen airco ( wij waren er toen het 35 graden was en het was kokend heet in de kamer), geen koelkastje, geen kluisje, geen glazen, te weinig handdoeken, slechte kussens, een te kleine badkamer, douchen in een te klein bad, ook nog eens achter een plastic gordijntje, kortom, dit verwacht je niet voor een hotel wat deze prijzen denkt te kunnen rekenen. Wat krijg je wel? Een ok bed, een grappige telefoon, een soort bureaustoel, een kapstok, grappig bedoeld behang, grijze vloerbedekking en een hoge rekening. O ja, een fles water, maar het water was lauw. Geen airco...

Datum van verblijf: juni 2017
Christian K, Front Office Manager van pentahotel Kassel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2017

Dear guest,

thank you for taking time to review our hotel. Every feedback is important to us – that’s the only way we can improve us. Please be sure this doesn’t reflect our standards at all.

We hope you will stay with us again in the future.

David Klingenberg
Guest Service Agent
pentahotel Kassel

Beoordeeld op 31 mei 2017 via mobiele applicatie

Ons navigatiesysteem kon het Hotel niet makkelijk vinden (achteraf erg makkelijk: naast het station!). Wat viel ons op?
Redelijk groot hotel op 2 min van het trein station (geen treinen gehoord in onze kamer), naar de stadscentrum is circa 3 km (wij gingen met de fiets en dan ben je er in 5 tot 7 min), tram is bijna voor de deur, parkeren is duur (16 euro pd) in t hotel. Wij hadden een standaard kamer en dat heeft helaas geen airco (en met het warme weer was dat wel een gemis), bedden goed, badkamer met douche in badkuip, kamer was ruim. Kussen was waardeloos (slap en geen enkele ondersteuning. Wij hadden voor 55 euro per nacht betaald (wat echt een uitstekende prijs is, ontbijt was wel duur (17 euro pp). Wij hebben bij de bakker op 2 min afstand lopen bij het station gegeten (je bent dan heel wat minder kwijt ....). Als je kamer, parkeren en ontbijt bij elkaar optelt dan wordt het nog een stevige prijs! Onze auto hadden we op 8 min loopafstand staan (gratis geparkeerd). Sauna stelde weinig voor. Algehele conclusie: net hotel,vriendelijk personeel, tussen de stad en Heracles gelegen, geen airco was een dikke min voor ons door het weer, kamer redelijk ruim. Niet goed maar ook niet slecht

Datum van verblijf: mei 2017
Christian K, Front Office Manager van pentahotel Kassel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2017

Dear guest,

Pentahotels has recently launched a breakfast offensive. Guests who reserved a night without breakfast get a discount up to 35% on the normal price of our breakfast. We would be delighted, if you considered the offer for further bookings at pentahotels.

We hope you will stay with us again in the future.

Anastasia Schreiner
Guest Service Supervisor

Beoordeeld op 29 augustus 2016

Geen airco in de kamer was niet fijn want met 29 graden proberen te slapen is niet te doen. Hier zou iets aan gedaan moeten worden. Parkeren kost 12.50 per overnachting maar je mag dan niet tussendoor met je auto weggaan.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2015

Prima en aanbevelingswaardig. Uitstekend ontbijt en prima keuken met zeer vlotte en aangename bediening. Ligging was voor ons niet het voornaamste, maar toch goed dat dit vlot bereikbaar was. Beetje moeten zoeken. In het donker was het pijltje niet gemakkelijk te zien.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015

De ligging van het hotel is erg gunstig ten opzichte van het Bergpark Wilhelmshoehe. Daar loop je in 'n kwartiertje naar toe, of je parkeert je auto bij het Bergpark.
Het ontbijt hebben we niet gereserveerd, voor 14 euro per persoon per dag is dat veel te duur. Op 2 minuten lopen zit een winkelcentrum waar ze iedere dag lekkere verse broodjes maken! We hebben er 1x gedineerd; de extra groente waren ontzettend zout en na commentaar hierop werd verder geen actie ondernomen. In de omgeving kun je ook naar himalaya, dat is een erg goed restaurant!
Personeel was vriendelijk. Kamers keurig maar vrij warm. 2 aparte bedden, waren wel tegen elkaar te schuiven.

Kamertip: neem een hogere verdieping. Wij lagen op de 1e etage. dat was niet alles.
Datum van verblijf: mei 2015