TripAdvisor

Meer info
vanaf 22,50 US$
Meer info
Beoordeeld op 10 augustus 2017

wij vonden deze tuin eigenlijk tegenvallen. hij is groot, veel dieren hebben de uimte maar 1 leeuw in een hok, 1 tijger in een hok, dat klopt niet. door de dichte begroeiing zin veel dieren niet zichtbaar. wat betreft parkeerplaatsen, aan de achterkant van het park zijn plaatsen in overvloed en je loopt er zo omheen. wel erg mooie aquaria met vissen en planten uit alle werelddelen

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

We gingen met de metro naar deze Zoo. De halte is vlak naast de ingang. Entree is goedkoop (€10 voor volwassene, €5 voor kind). Dierentuin is ruim opgezet met mooie verblijven. Wat wel heel jammer was, was dat de meeste dieren in hun binnenverblijf zaten terwijl het prachtig weer was. De leeuw en tijger lagen dus verveeld in hun binnenhok, terwijl er buiten zoveel meer te doen was voor hun. Horeca is voldoende aanwezig en goed betaalbaar. Wel waren er erg veel wespen, zodat iets zoets eten niet echt te doen was.
Toiletten waren er ook voldoende aanwezig. Al met al een leuke dag uit voor een betaalbare prijs.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Erg grote stadsdierentuin. Goed loopbaar vanaf de winkelstraat. Erg zijn gelukkig geen dierenshows. Je hebt er echt alle dieren (behalve olifanten). Entree voor studenten maar €5, anders €10.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

Leuke dierentuin voor weinig geld!
Parkeerplaats voor auto lastig te vinden.
Verblijven van sommige dieren ietswat aan de kleine kant...

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 3 januari 2016

Wat ons opviel in deze dierentuin, is dat je op heel veel plekken bijzonder dicht bij de (wilde) dieren kunt komen. Dat heeft op ons veel indruk gemaakt.

Lekkere apfelstrudel met grote koffie voor maar € 5,90, viel goed in de smaak.

Leuke collectie (zeldzame) nachtdieren, bijzonder interessant.

Datum van activiteit: januari 2016