TripAdvisor

Meer info
vanaf 22,54 US$
Meer info
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Erg grote stadsdierentuin. Goed loopbaar vanaf de winkelstraat. Erg zijn gelukkig geen dierenshows. Je hebt er echt alle dieren (behalve olifanten). Entree voor studenten maar €5, anders €10.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

Leuke dierentuin voor weinig geld!
Parkeerplaats voor auto lastig te vinden.
Verblijven van sommige dieren ietswat aan de kleine kant...

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 3 januari 2016

Wat ons opviel in deze dierentuin, is dat je op heel veel plekken bijzonder dicht bij de (wilde) dieren kunt komen. Dat heeft op ons veel indruk gemaakt.

Lekkere apfelstrudel met grote koffie voor maar € 5,90, viel goed in de smaak.

Leuke collectie (zeldzame) nachtdieren, bijzonder interessant.

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 9 juni 2015

altijd leuk, nooit overslaan in een andere stad om naar de dierentuin te gaan. Ook hier in Frankfurt de moeite waard

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 1 juni 2015

Niet dure, netjes verzorgde en uitgebreide stadsdierentuin voor het hele gezin. En natuurlijk ook voor mensen zonder kinderen.

Datum van activiteit: mei 2015