Beoordeeld op 23 maart 2017

Mooi in het centrum gelegen hotel. Vlakbij het centraal station en winkelcentrum. 2 goedkoper en 7 dagen geopende parkeergarages in de buurt.
Geweldig ontbijt, lekkere bedden, goede badkamer en lekker schoon. Wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 6 december 2015

Gunstig gelegen hotel, met niet al te ruime, schone kamer. Uitstekende bedden en fijne badkamer. In- en uitladen bagage door plaatsing bouwafvalcontainer op in-en uitlaadruimte voor hotel, is lastig. Parkeergarage in de nabijheid is prijzig. 10 minuten lopen naar shoopingcentrum. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtruimte bij vol hotel aan de krappe kant. Uitgebreid prima ontbijt.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 10 december 2014

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 24 december 2013

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 12 juni 2013

Het is een fijn hotel, schoon, de locatie is super maar het personeel is vreselijk brutaal. Wij boeken vaak via accoorhotels en zijn het gewend dat de overnachtingen van de creditcard worden afgeschreven. Dat is dit keer niet gebeurd en toen ik even mijn bankrekening wilde nakijken of het welkom niet betaald was werd de receptioniste boos en schreeuwde zij "u betalen, ik hoef het niet te zien" heel raar. Daarnaast kregen wij verkeerde informatie mbt parkeren van het personeel. Absoluut niet aan te raden als je rem geeft fatsoenlijk behandeld te worden

Datum van verblijf: juni 2013