NH Collection Hamburg City(Hamburg)
154 US$
Mövenpick Hotel Hamburg(Hamburg)
271 US$
120 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 137 US$ per nacht.

Apartment-Hotel Hamburg Mitte(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Agoda.com
Gratis annuleren tot 28/07
198 US$
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
323 US$
263 US$
21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi nieuw hotel, nette verzorgde moderne kamer met goede bedden. Bediening is vriendelijk. Goed uitgebreid ontbijtbuffet. WiFi is gratis maar af en toe erg traag. Minpunt vind ik de handdoeken, die zijn een beetje dun.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
AlthoffHotelGroup, General Manager van AMERON Hotel Speicherstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Dear guest,

Thank you very much for your positive feedback. We were delighted to read that you enjoyed your stay with us and would like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay at AMERON Hotel Speicherstadt.

Please accept our apologies for the inconvenience due to poor signal of wifi. Our technical department will check this immediately.

Warm regards to Amsterdam,

25 maart 2016 beoordeeld

goed gelegen in de nabijhied van het historische centrum van Hamnurg.
Zeer functioneel doch tevens karaktervol hotel met klasse uitstraling. Vooral gericht op zakenmensen, doch ook best goed te doen voor families. Ontbijt is ruim, zeer goed restaurant.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
AlthoffHotelGroup, General Manager van AMERON Hotel Speicherstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2016

Dear guest,

Thank you very much for staying at our hotel during your visit in Hamburg and thank you for your nice comments about the interior design concept and our breakfast buffet.

Best regards to Belgium,

25 januari 2016 beoordeeld

Perfecte service, centraal gelegen. Uitstekende kamers, schoon en vriendelijk personeel. Prachtige ambiance beetje boutique hotel. Restaurant gedeelte is aan de "overkant van het water" met een brug verbonden. Het lijkt Venetie wel :)

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
AlthoffHotelGroup, General Manager van AMERON Hotel Speicherstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

Dear Ms. Paulowna,

We already passed your magnificent feedback concerning the friendliness of our staff through to our entire team.

We look forward to welcome you and your family back in the near future.

Best regards from Hamburg

17 november 2015 beoordeeld

Ik heb dit hotel bezocht ivm een zakenlunch. Het hotel is prachtig. authentieke details zijn nog aanwezig. Het restaurant Cantinetta is werkelijk geweldig. Veel knusse plekjes, voor iedere gelegenheid een passende setting. Heerlijk gegeten met een passende wijn. De locatie is fantastisch. Vanuit de hotel kamer een prachtig uitzicht over de stad. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
AlthoffHotelGroup, General Manager van AMERON Hotel Speicherstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Dear Marieke,

Thank you so much for sharing your feedback on TripAdvisor. We are pleased to read that you enjoyed your stay at AMERON Hotel Speicherstadt. We already passed your magnificent feedback concerning our cantinetta ristorante through to our team.

Warm regards,

13 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een week op bezoek geweest in dit hotel. Parkeren kan naast de locatie en kost EUR 12 per dag. Inchecken was wat problematisch, maar dat was achteraf mijn eigen schuld. Kamer op 6de verdieping aan de voorant was wat roemoerig met open raam, maar het goede nieuws is dat dit kan; airco kan uit! Badkamer is groot en douche is geheel van glas wat de kamer lucht maakt. Goed bed ook voor lange mensen. Tenslotte tegen bijbetaling en goed ontbijt; wel even lopen met leuk uitzicht.

Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
AlthoffHotelGroup, General Manager van AMERON Hotel Speicherstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Dear guest,

Thank you so much for rating and recommending AMERON Hotel Speicherstadt on TripAdvisor. We are delighted to read that you enjoyed your stay in our deluxe room with canal view.

We look forward to welcome you back to our hotel during your next visit in Hamburg.

Warm regards,