5 juni 2017 beoordeeld

We zijn net terug van 2 nachten Hamburg.We hadden en kamer aan de achterzijde van het hotel,met zicht op de Horner Rennbahn.
De Ubahn is 500 meter afstand van het hotel.gemakkelijk om in de stad te komen.
Fietsen konden we in het hotel stallen.
Wat alleen jammer is dat er geen ingang is aan achterzijde van het hotel.
Ontbijt was erg royaal en lekker,werd ook goed bijgevuld.

Kamertip: Achterzijde van het hotel,is wel iets duurder.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
27 april 2017 beoordeeld

Voorzijde is te lawaaierig. Oordoppen zijn essentieel. Vorig jaar achterzijde en dat was perfect. Achterzijde was ook geboekt, maar bij aankomst bleek daar geen kamer vrij te zijn. Als smoes werd aangegeven dat er een probleem met het computersys.teem was.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
7 november 2016 beoordeeld

Clean, rustig, mooi zicht de renbaan, gratis parking, dicht bij u-bahn, goed ontbijt, bar-service kon strikter, zeer vriendelijke ontvangst door receptiepersoneel, zakelijk perfect, waren reeds in NH Feldstrasse, vergelijkbaar maar rustiger gelegen

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
24 augustus 2016 beoordeeld

Positief was, dat je de auto goed kon parkeren zonder kosten. En we zaten dicht bij de metro, prettig om de stad via openbaar vervoer te bezoeken. Jammer dat er 's morgens grote groepen de eetzaal bezetten, waardoor hotelgasten op de tweede plaats komen, zelfs op de gang enige tijd moeten wachten en dat om 8.00 uur.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
28 juli 2016 beoordeeld

Prima hotel maar helaas geen WiFi in de kamer. Ontbijt was niet inbegrepen wat ik niet zo fijn vond gezien de prijs die je betaalt! De locatie was niet slecht 10 minuten met de auto naar stad. Wel vriendelijke personeel

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie