Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben een prima verblijf gehad in Hamburg en het verblijf in het hotel heeft daar zeker aan bijgedragen.

Mijn ervaring met dit hotel hieronder beschreven:

We hadden een superior room geboekt voor enkele dagen.
Entree van het hotel is mooi en en strak. Men is uiterst vriendelijk en beleefd bij de receptie.

Zodra je naar de liften loopt doe je een schokkende ontdekking. Vlak naast de liften zit een grote glazen wand waarachter grote stukken vlees aan haken hangen. Zoals je ook bij de slager in de koelruimte ziet.
Hoewel later bleek dat het een specialiteit is om het vlees zo te laten rijpen, vind ik het een onsmakelijk en respectloos aanzien.
Ik zou meer een sfeerbeeld van een prettig en warm ontvangst verwachten.

Het centrale ruimten van het hotel zien er mooi en strak uit. Erg modern ingericht en een grote lounge ruimte op de 8e etage met een erg groot terras met mooi uitzicht.

Maar overal waar je bent zie wel iets dat loszit of gebruikerssporen heeft wat niet is hersteld of vervangen. In de lift zit paneel los, in de kamer scheur in het pleisterwerk en kitranden die mogen worden vernieuwd, beschadigd blad aan bureau.
Het is jammer dat daar geen aandacht aan wordt besteed.

De gangen naar de kamers toe hebben een verfrissend uiterlijk (vrolijke kleuren). Het geeft je een gevoel dat je op een galerij loopt en je woning betreedt. Echter de lampen op het plafond geven heel veel warmte af en dat merk je aan het einde van de dag.

De kamer is ruim, alle voorzieningen zijn er maar er mist iets: Sfeer.
De muren zijn wit, kaal en er staat niets om het gezellig te maken en je thuis te laten voelen.

De badkamer is getracht een moderner (veel glas en licht) uiterlijk te geven maar de wastafel en -kast is niet efficient en te klein. De glazen schuifdeuren sluiten niet helemaal. Doordat alles te dicht bij elkaar zit ontbreken hier en daar voorzieningen zoals ophangpunten voor handdoeken en kleding.
Ook schijnt er teveel licht door het raam naar de rest van de kamer toe. Als je s'nachts naar het toilet gaat, wordt de hele kamer verlicht.

De inrichting van het toilet vind ik niet mooi. Ook is de toiletbril is lelijk, lawaaierig, onhandig en zwaar.

Er zit (vanwege waarschijnlijk het ontbreken van een overloop) geen waterstop in de waskom wat onhandig kan zijn bij het scheren. Bovendien zitten de electravoorzieningen (stopcontact en fohn) gevaarlijk dicht bij het water.

In bad zijn geen voorzieningen om je vast te houden of tegen uitglijden wat gevaarlijk kan zijn voor kleine kinderen of ouderen. Er is geen thermostatische kraan met veiligheid tegen te heet water.
Bovendien werkte de kraan niet helemaal goed waardoor er ipv uit een kraan, uit alle (douche, badkraan en regendouche) water kwam.

Dit hotel is nog niet op de milieubesparende toer. In de kamer zijn geen waterbesparend middelen gebruikt (er zit geen waterstop op wastafel afvoer, geen kleine/grote spoeling op toilet, geen waterbesparende kraan op wastafel en badkraan). Verder zijn geen spaar- of ledlampen op de kamer. Je hebt niet de mogelijkheid je handdoeken opnieuw te gebruiken.

Televisie heeft 56 zenders.
Geen hotelinfo kanaal beschikbaar.

Als je een kamer hebt geboekt vlakbij de lift hoor je continu de lift op en neer gaan.

Kamer is niet voorzien van een koffiezet apparaat of waterkoker op de kamer.
Wel minibar met automatische verrekening met wat men uit de koelkast wegneemt (niets optillen dus). Ook het flesje water op de tafel wordt verrekend.
Kluis werkt alleen op eigen creditcard of bankpas met magneetstrip (niet werkend gekregen).

Wifi (internet) is in orde. 20 Mbit download/12 Mbit upload

Ontbijt kunnen we niets over zeggen want dat hebben we niet gedaan vanwege de te hoge prijs (28,- pp).
Wij zijn dagelijks om de hoek bij de Stad Backerei een onbijt gaan halen voor nog geen 20,- echt een prima en heerlijke bakkerij met ruime keuze.

Ligging van het hotel is perfect. Net buiten het centrum en dus geen rumoer maar wel binnen 15 min lopen en 2 haltes naar de stad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi design hotel op prima locatie maar met minpuntjes: geen airco maar klimaatregeling ( kamer veel te warm). Pas de tweede dag na drie keer klagen kregen we een andere kamer. Verder kleine aanmerkingen: make-up spiegel te laag, bad loopt leeg, te zachte kussens. Personeel is wel vriendelijk. Gezellige bar. Parkeergarage Ganzenmarkt om de hoek. Prima ontbijtmogelijkheden in de buurt.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 juli 2017

Zeer vriendelijk personeel , om 11 u mogen inchecken.Ruime superieur kamer en zeer proper. ietwat moderne kamer. zeer proper zwembad met gratis frisdrank ,badjas en handdoeken Uitstekend ontbijt (wel duur) maar alles vers en enorme keuze. Eitjes worden vers bereidt en er is een ruime keuze . Zeer goede ligging om Hamburg te bezoeken.

Kamertip: superieur kamer is zeer ruim
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 maart 2017 via mobiele applicatie

Super hotel, mooi Dessign prettige kamers, gezellige druk bezochte bar op top locatie in het centrum van Hamburg. Goed uitgebreid ontbijt deels buffet en mogelijkheid tot alla Carte bestellen. Spa en fitness op niveau van wat je verwacht. Eigenlijk niets negatief te melden. Tevreden klant

Verbleef: maart 2017
Beoordeeld op 4 juli 2016 via mobiele applicatie

Geweldige ontvangst door bijzonder vriendelijk personeel. Drankje werd ons aangeboden door een collega, waarbij de cocktail bar een ruim assortiment aan cocktails had te bieden. Prachtige kamers met alle voorzieningen die men zich kan wensen . Top locatie, op loopafstand van vele bezienswaardigheden. Absolute aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden