Beoordeeld op 30 augustus 2017

Klasse hotel, redelijk aan de prijs, maar vanwege de ligging en service is dit hotel zijn geld meer dan waard. Ruime rustige kamers en voldoende liften om deze te bereiken.
Ontbijt met meer dan voldoende keuze.

Kamertip: Douchen in bad er zijn maar zeer beperkt betaalbare kamers met aparte douche beschikbaar
  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Het hotel is perfekt gelegen .Het heeft een vriendelijk onthaal.De kamer was volledig in orde en dekte volledig de prijs.Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en gezellig.Kortom een dikke aanrader . DOEN !

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 juli 2017 via mobiele applicatie

Het Steigenberger hotel ligt in alle opzichten perfect, plm 100 meter de S-bahn station en vanaf Hamburg airport is het Steigenberger hotel met S1 (halte Stadhausbrücke) ideaal bereikbaar. Het hotel bevindt zich op een centrale plek, zoals in de directe omgeving van winkelgebieden en een paar minuten lopen van dit van de Binnen Alster.
De ontvangst bij de receptie is correct, de kamer heeft een flatscreen, koffiezetapparaat, is schoon én ruim. Het enige minpuntje is het ontbijtbuffet. Als men bedenkt dat ons ontbijt slechts uit een kopje koffie/thee, yoghurt of een croissant met marmelade bestaat, dan zijn de prijzen die men hier berekent exorbitant m.a.w. overpiced. Wij ontbijten daarom elders a la carte.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Vanwege onze goede ervaring met hotels uit deze groep hebben wij voor dit hotel gekozen. De ligging van het hotel is perfect voor een stedentrip. Parkeergarage en S Bahn zijn direct in de buurt. Wij verbleven in een luxe kamer, die zeer ruim was opgezet, met een leuk zitje met koffie en theevoorziening. Wij hebben, ondanks dat de kamer aan een drukke straat gelegen was geen geluidsoverlast gehad. De ontvangst was vriendelijk en correct. Begeleiding naar de kamer ontbrak. Het hotel beschikt over verschillende faciliteiten, waaronder een spa, rokerslounge, bar en restaurant. De kamers werden tweemaal daags op orde gebracht, inclusief vervanging van handdoeken e.d.. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart en levert goede kwaliteit. Voor ons is dit alles zeker een reden om hier terug te keren wanneer wij weer naar Hamburg gaan. Van harte aanbevolen.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juni 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal en is goed met openbaarvervoer te bereiken. Rondom het hotel zijn leuke terrasjes . Shoppingcentrum is vlakbij. De kamers zijn ruim en licht. Personeel vriendelijk en hulpvaardig . Ik begrijp alleen niet waarom het hotel niet een snelle WiFi verbinding gratis aanbiedt. Verschrikkelijk wat een ergens. Tegen betaling kun je high speed internet krijgen. Dat is echt niet meer van deze tijd en dit zou in de kamerprijs inbegrepen moeten zitten.

Verbleef: juni 2016
Bernd Z, General Manager van Steigenberger Hotel Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear kclarijs,

First and foremost, thank you for selecting the Steigenberger Hotel as your Hotel of choice during your recent stay here in Hamburg. Thank you also for your great comments in regards to the central location, the spacious rooms and the friendly and helpful staff - please rest assured that your comments will be forwarded to the entire Team.

On the other side, we are sorry to learn that our internet access did not meet your expectations. We have two different options for the internet access. The first option is a fully complimentary internet access with a limited bandwidth, and the second option is a high speed connection at 8 EUR day.

Dear kclarijs, we would love to see you returning and remain at your entire convenience in case of any question - please do not hesitate to contact us any time under hamburg@steigenberger.de.

With kind regards from Hamburg,

Bernd A. Zängle