Beoordeeld op 21 maart 2018

Sinds jaren kom ik hier heel graag. Het zit in de leukste buurt van Hamburg, de kamers zijn schoon, ruim en goed ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader voor als je een rustig schoon hotel wilt hebben in een van de leukste buurten. En voordelig.

Kamertip: quiet, neighborhood, good price, kiez, friendly
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
MarcusvanRiesen, Inhaber van Hotel St. Annen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2018

Dear „Camiel B“,

we really appreciate your great review you posted on Tripadvisor. Thanks a lot for choosing our small Hotel St. Annen again and again for your visit to Hamburg.

A central and rather quiet location, combined with nice guest rooms and individual, polite service are key factors for a nice stay. We always try hard to offer the maximum of experience in our hotel. Therefore we are really delighted that you do enjoy your stay with us each time you visit.

My staff and I really hope to see you again soon. Until then – all the best!

Best regards from Hamburg.

Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel met uitstekende prijskwaliteit verhouding. Half uur tot 40 minuten lopen naar centrum. Erg vriendelijke personeel en zeer goed ontbijt. Parkeren in de straat is gratis met vergunning van hotel. Overdekt parkeren is 8 euro per dag.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
MarcusvanRiesen, Inhaber van Hotel St. Annen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear „Tim H“,

glad to hear that you really liked your stay with us in january 2017. Thanks a lot for giving your great feedback on Tripadvisor.

We do try to offer as much as we can and to give good value for money experience. It is wonderful that you could reach everything from our Hotel St. Annen just by walking.

My team and I are all looking forward to have you stay with us again soon.

Beoordeeld op 7 januari 2017

Vriendelijke service, ruime en mooie kamer met al de nodige voorzieningen.
Heel lekker ontbijt.
Goede ligging. Reeperbahn op wandelafstand en centrum gemakkelijk bereikbaar per metro. Twee metrostations in de onmiddellijke nabijheid.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
MarcusvanRiesen, Inhaber van Hotel St. Annen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2017

Dear „Fred D“,

thank you so much for your wonderful review you posted on Tripadvisor.

Great to hear that you liked everything about your stay: Our friendly service, the great location, the nice room with attention to detail as well as our very good breakfast.

Make sure to come back to see us as soon as possible.

Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Op loopafstand van de Reeperbahn. Keurig hotel, schoon, vriendelijk personeel, goed en compleet ontbijt. Rustige plek met eigen parkeergarage. Slaapkamers met goede bedden op de juiste lengte. Sanitair netjes.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
MarcusvanRiesen, Inhaber van Hotel St. Annen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Dear „Arvid L“,

thank you so much for your wonderful feedback you posted on Tripadvisor. We really appreciate your opinion.

It is our absolute goal to offer you a complete and outstanding experience at our Hotel St. Annen. Therefore we are delighted that you really liked everything about your stay, from location to service and breakfast. Please make sure to come back as soon as possible.

My staff and I are already looking forward to welcome you again soon.

Beoordeeld op 27 juli 2014

basic hotel met alles wat je nodig hebt, als derde persoon is het wel een hard bed om te slapen want dat is de sofa die opengeklapt wordt. Het ontbijt is uitstekend alles vers en veel variatie. het is een goed hotel om te nemen op doorreis maar voor meer dan 3 nachten is het bed waarschijnlijk te hard. vriendelijke service en goede locatie.

Kamertip: kies een 3 persoonskamer om ruimer te zitten aan de voorkant is het drukker dan achterin
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie