8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met uitstekende prijskwaliteit verhouding. Half uur tot 40 minuten lopen naar centrum. Erg vriendelijke personeel en zeer goed ontbijt. Parkeren in de straat is gratis met vergunning van hotel. Overdekt parkeren is 8 euro per dag.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
MarcusvanRiesen, Inhaber van Hotel St. Annen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear „Tim H“,

glad to hear that you really liked your stay with us in january 2017. Thanks a lot for giving your great feedback on Tripadvisor.

We do try to offer as much as we can and to give good value for money experience. It is wonderful that you could reach everything from our Hotel St. Annen just by walking.

My team and I are all looking forward to have you stay with us again soon.

7 januari 2017 beoordeeld

Vriendelijke service, ruime en mooie kamer met al de nodige voorzieningen.
Heel lekker ontbijt.
Goede ligging. Reeperbahn op wandelafstand en centrum gemakkelijk bereikbaar per metro. Twee metrostations in de onmiddellijke nabijheid.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
MarcusvanRiesen, Inhaber van Hotel St. Annen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2017

Dear „Fred D“,

thank you so much for your wonderful review you posted on Tripadvisor.

Great to hear that you liked everything about your stay: Our friendly service, the great location, the nice room with attention to detail as well as our very good breakfast.

Make sure to come back to see us as soon as possible.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op loopafstand van de Reeperbahn. Keurig hotel, schoon, vriendelijk personeel, goed en compleet ontbijt. Rustige plek met eigen parkeergarage. Slaapkamers met goede bedden op de juiste lengte. Sanitair netjes.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
MarcusvanRiesen, Inhaber van Hotel St. Annen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Dear „Arvid L“,

thank you so much for your wonderful feedback you posted on Tripadvisor. We really appreciate your opinion.

It is our absolute goal to offer you a complete and outstanding experience at our Hotel St. Annen. Therefore we are delighted that you really liked everything about your stay, from location to service and breakfast. Please make sure to come back as soon as possible.

My staff and I are already looking forward to welcome you again soon.

27 juli 2014 beoordeeld

basic hotel met alles wat je nodig hebt, als derde persoon is het wel een hard bed om te slapen want dat is de sofa die opengeklapt wordt. Het ontbijt is uitstekend alles vers en veel variatie. het is een goed hotel om te nemen op doorreis maar voor meer dan 3 nachten is het bed waarschijnlijk te hard. vriendelijke service en goede locatie.

Kamertip: kies een 3 persoonskamer om ruimer te zitten aan de voorkant is het drukker dan achterin
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
11 oktober 2012 beoordeeld

Na een boottocht van een week, verbleven we enkele dagen in Hamburg. Augustus, warm weder. Het modern hotelletje is gelegen in een stijlvolle straat met bomen van de Sankt Pauliwijk, een 500m van de eens zo beruchte, bruisende maar nu verloederde Reeperbahn. In de buurt zijn er enkele rustige cafeetjes met terras.
De gastheer ontving ons zelf, was behulpzaam voor de gratis WiFi en bood ons een glas aan op het tuinterras. De kamer was eerder klein en sober gemeubeld maar zuiver en net. We waren niet in Hamburg gebleven om op de kamer te blijven zitten. De metro is op een 10-tal minuten gaans.
Het hotel heeft een copieus ontbijtbuffet, maar voor de rest van de dag moet men uit eten gaan, wat in Hamburg uiteraard geen enkel probleem schept.
Een aanrader voor een kort verblijf in Hamburg. Op aanvraag: speciale voorwaarden voor IPA

Kamertip: De kamers aan de straatzijde zijn rustig. Er is een lift.
  • Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner