NH Collection Hamburg City(Hamburg)
153 US$
Mövenpick Hotel Hamburg(Hamburg)
271 US$
121 US$
  • Restaurant
Apartment-Hotel Hamburg Mitte(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
197 US$
Travelocity
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 276 US$ per nacht.

29 augustus 2017 beoordeeld

Een bezoek aan dit hotel is zeker een aanrader. perfecte ligging.
Voor de dames midden tussen alle mooie en exclusieve winkels.
De receptie desk kan je steeds helpen om nog tickets te bemachtigen van concerten en andere speciale voorstellingen

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
11 juli 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel met subliem uitzicht op het meer en uitstekende service. Het sterrenrestaurant is prijzig, maar het eten is lekker. Wel spijtig dat er maar keuze is tussen 2 menu's. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en het personeel is zeer gedienstig. De bar van het hotel is klein, maar gezellig. Het enige minpunt is dat er in de bar gerookt mag worden, dit vinden wij echt ontoelaatbaar.

Kamertip: Kamer op de hoogste verdieping heeft een terras en prachtig zicht op het meer. Een aanrader.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
5 juli 2017 beoordeeld

let op reserveren daadwerkelijk elke dag geld op je credit card ( 150 euro per kamer) en geven dat pas na ruim een week vrij. Verder een zeer uitmuntende fitness en meer dan geweldig ontbijt en zeer aardig personeel

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging, het restaurant ziet er zeer stijlvol uit, de bediening is erg kundig, op stand maar niet te stijf. Mooie gerechten begeleid met heerlijke wijnen. Je waant je hier even terug in de tijd.. ook leuk om een borrel te drinken als je in Hamburg bent./

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
29 april 2016 beoordeeld

Een echte aanrader als je naar Hamburg gaat. Zowel de ligging, aan het meer, als het hotel zelf zijn super. Daarnaast een erg vriendelijke staf.
Kies een kamer met lake-view is echt een super beleving.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Fairmont Hotels & Resorts
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung van Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Beste gast

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw persoonlijke ervaringen met betrekking tot uw laatste verblijf in het Hotel Vier Jahreszeiten. Wij waarderen onze gasten de tijd neemt ons te laten weten wanneer ze zijn tevreden met onze medewerkers, alsmede de service en de faciliteiten.

Uw complimenten zijn een grote en intensieve motivatie voor onze medewerkers en wij verheugen ons u te mogen verwelkomen weer bij Hotel Vier Jahreszeiten.

Jou oprecht

Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten Hamburg