Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

5 beoordelingen
vanaf 23,03 US$
Meer info
Beoordeeld op 23 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prachtig plein. Met alleen maar mooie gebouwen. Ook het door velen verguisde moderne parlementsgebouw is, naar mijn mening, mooi. Neem er een kijkje en zie dat het echt wel een bijzonder gebouw is.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2019

Dit was vroeger het trefpunt van de Bremenaren. Let eens op de linkerboog va het Rathaus en je ziet de kip met zijn kuikens. Het begin van Bremen.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Rond deze gezellige Marktplatz vind je tal van interessante gebouwen en monumenten: de Schütting, het beeld van Ridder Roland, het Rathaus, de St. Petri-dom met het standbeeld van kanselier Bismarck, het steegje dat leidt naar de Böttcherstraße, ... Doorgaans kan ik een goede mix van bouwstijlen smaken... het ondermaatse parlementsgebouw uit de 20ste eeuw valt hier echter volledig uit de toon. Op het plein zijn er heel wat gezellige terrassen. Tijdens ons bezoek hielden milieubewuste jongeren hier een moedige actie. De Unser Lieben Frauen Kirche en het beeld van de Bremer Stadtmusikanten staan ook vlakbij.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019

De mooie en prachtige panden op het plein afgewisseld met een modern parlementsgebouw dat goed past bij de ouwe panden. De vele terrasjes voor een drankje en hapje.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Rondlopend over de pleinen is er veel te zien. In ieder geval fraaie gebouwen, monumenten en standbeelden. Ook aan te raden om dit ‘avonds nog eens te doen!

Datum van activiteit: februari 2019