Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel vlak bij de metro. Mooie kamers, luxe uitgevoerd. Prachtige inloopdouche met alle toebehoren zoals shampoo e.d. Koffie en thee aanwezig. Goede airco en daarnaast ook de mogelijkheid om de ramen open te zetten. Prima servicegericht personeel. Heel goed ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: mei 2018
Sandra E, Guest Relations Manager van TITANIC Chaussee Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Een fijne dag gewenst,
We zijn erg blij dat je het Titanic Hotel leuk vond. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen.
Je Titanic-team.

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is nou echt een mooi en fijn hotel voor een paar daagjes Berlijn. Parkeren onder het hotel, mooie kamer, fitness en welness aanwezig. Goed ontbijt. De metro in de straat, maar je kan er ook fietsen huren. Aanrader om eens te doen. Je bent dan snel overal, en je zal merken dat het centrum van Berlijn prima te doen is.

Datum van verblijf: juli 2017
Sandra E, Guest Relations Manager van TITANIC Chaussee Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

hello,
Bedankt voor je feedback.
We zijn blij dat je je verblijf goed hebt genoten en hopen dat je ons snel weer zult eren.

Beoordeeld op 3 januari 2018

Mooie kamer met vooral een fantastische douche! Geluidsdichte kamers!
Ontbijt was ook echt heel erg lekker en ik denk dat het hotel op een goede lokatie ligt. In zo'n 15 minuten loop je wel naar het centrum van Mitte en de eerste bezienswaardigheden.

Maar doe je gasten 1 lol en maak de Spa ook gewoon inclusief bij de kamerprijs.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 18 december 2017

Mooi hotel, perfecte geluidsdichte kamer. Ook de mogelijkheid van sauna en zwembad is heerlijk na een intense werkdag. Mocht dit inclusief de kamerprijs zijn, zou het nog een betere service zijn.
De mogelijkheid om een ontbijt mee te krijgen bij vroeg vertrek was heerlijk. Personeel was excellent.
Alleen ben ik de eerste keer voorbij het hotel gelopen. Een dwarsaanduiding op het voetpad zou handig zijn.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 november 2017

Groot nieuw ruim opgezet, dito kamers en goede service ondanks drukke bezetting. Heerlijk bed, ruime badkamer, werkhoek, goed uitgebreid ontbijt. Kortom wat wil je nog meer. Restaurant tegenover La Bonne Franquette is echt aan te bevelen, het restaurant in het hotel trouwens ook (prima rosbief!)

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken