100 US$
84 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 99 US$ per nacht.

147 US$
124 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 143 US$ per nacht.

Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
95 US$
78 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
104 US$
71 US$
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
61 US$
  • Zwembad
98 US$
88 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 106 US$ per nacht.

249 US$
136 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

106 US$
85 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
72 US$
Priceline
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 104 US$ per nacht.

17 juli 2017 beoordeeld

Ideaal hotel voor een citytrip! Hotel heeft een zeer gunstige locatie, in de directe omgeving bevindt zich een supermarkt, winkels en eetgelegenheden. Ook loop je zo zo naar de Kurfurstendamm en Berlin Zoo. Een bushalte is op loopafstand. TIP: koop een dagkaart voor 6,90 voor buslijn 100 en 200, deze komen langs veel bezienswaardigheden en je kunt gemakkelijk in- en uitstappen. De kamer is basic, maar prima voor een paar nachtjes. Wel vond ik het bed smal voor 2 personen. Het ontbijt is prima, met voldoende keuze, wel was het druk, maar het personeel hield het goed bij. Het hotel heeft een fijne parkeergarage onder het hotel. Wifi werkte goed. Al met al; een aanrader voor een Citytrip Berlijn!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Larissa B, Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Dear Esennaa,
thank you very much for your nice feedback, I'm glad you liked your stay with us.

We will keep our eyes on your notes and improve ourselves.

We're looking forwart to welcome you again in our house.

Kindest regards

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel gelegen in het centrum,
dichtstbijzijnde winkels, eetgelegenheden, en U-bahn.
Ontbijt is goed uitgebreid.
Aan te raden om daar te overnachten
De prijs per nacht is redelijk goedkoop vergelijken met de andere hotels in de beurt.

Verbleef: december 2016, reisde alleen
Bedank S.I.Sylvia L
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2016

Dear S.I.Sylvia L,
Thank you ever so much for your great Review!
We are delighted that you thoroughly enjoyed your stay with us and hope to welcome you back also on your next visit to Berlin.
Dirk S.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een dergelijk hotel is het een prima plek voor een paar dagen. Kamers zijn ok. Bedden prima; kamer is alleen erg warm. Kamers aan de straatkant zijn rumoerig. Ontbijt goed genoeg. Op drukke tijden moet je even wachten maar de directie geeft prima aan op welke tijden het druk is en op welke tijden rustig. Complimenten daarvoor

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016

Dear bas127,
Thank you very much for your comments regarding your recent stay.
We hope to welcome you back again one day and be able to wow you next time even more.
Dirk S.

8 augustus 2016 beoordeeld

Locatie van het hotel is prima uitvalsbasis voor city trip. Wel zijn de bedden in slechte staat en ook klein. Benauwde kamer en ontbijt was matig. Bij recensies las ik dat het erg druk kan zijn met het ontbijt maar daar hadden wij geen last van in het weekend. In de lift werd daarnaast ook geadviseerd wat het beste moment is voor ontbijt.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear gjpanhuis,
Thank you for your Kind Review and great, that you enjoyed our central Location in Berlin! We are very sorry, that you did not enjoy our beds. However, we do hope to welcome you back again another time - maybe we can prepare a double bed with two single mattresses instead for you.
Dirk Santowski

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale citytrip voor jong en oud. Cultuur, eten, winkelen en veel bezienswaardigheden. Schitterend openbaar vervoer dat je overal naartoe brengt. Goed hotel met ontbijt. Wifi op kamer kan beter. Prijs kwaliteit een aanrader.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Dear Paul V,
Thank you very much for your great Review.
We hope to welcome you back again another time to Berlin and send our best regards,
Dirk Santowski