101 US$
84 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 98 US$ per nacht.

148 US$
124 US$
  • Restaurant
nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

96 US$
88 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
78 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 93 US$ per nacht.

104 US$
71 US$
Agoda.com
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
61 US$
  • Zwembad
249 US$
136 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

114 US$
85 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
118 US$
72 US$
Priceline
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 95 US$ per nacht.

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel gelegen in het centrum,
dichtstbijzijnde winkels, eetgelegenheden, en U-bahn.
Ontbijt is goed uitgebreid.
Aan te raden om daar te overnachten
De prijs per nacht is redelijk goedkoop vergelijken met de andere hotels in de beurt.

Verbleef: december 2016, reisde alleen
Bedank S.I.Sylvia L
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2016

Dear S.I.Sylvia L,
Thank you ever so much for your great Review!
We are delighted that you thoroughly enjoyed your stay with us and hope to welcome you back also on your next visit to Berlin.
Dirk S.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een dergelijk hotel is het een prima plek voor een paar dagen. Kamers zijn ok. Bedden prima; kamer is alleen erg warm. Kamers aan de straatkant zijn rumoerig. Ontbijt goed genoeg. Op drukke tijden moet je even wachten maar de directie geeft prima aan op welke tijden het druk is en op welke tijden rustig. Complimenten daarvoor

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016

Dear bas127,
Thank you very much for your comments regarding your recent stay.
We hope to welcome you back again one day and be able to wow you next time even more.
Dirk S.

8 augustus 2016 beoordeeld

Locatie van het hotel is prima uitvalsbasis voor city trip. Wel zijn de bedden in slechte staat en ook klein. Benauwde kamer en ontbijt was matig. Bij recensies las ik dat het erg druk kan zijn met het ontbijt maar daar hadden wij geen last van in het weekend. In de lift werd daarnaast ook geadviseerd wat het beste moment is voor ontbijt.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear gjpanhuis,
Thank you for your Kind Review and great, that you enjoyed our central Location in Berlin! We are very sorry, that you did not enjoy our beds. However, we do hope to welcome you back again another time - maybe we can prepare a double bed with two single mattresses instead for you.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale citytrip voor jong en oud. Cultuur, eten, winkelen en veel bezienswaardigheden. Schitterend openbaar vervoer dat je overal naartoe brengt. Goed hotel met ontbijt. Wifi op kamer kan beter. Prijs kwaliteit een aanrader.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Dear Paul V,
Thank you very much for your great Review.
We hope to welcome you back again another time to Berlin and send our best regards,

13 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed bereikbaar met openbaar vervoer, mooie kamers, wat korte bedden voor mij persoonlijk (ik ben 1,97 mtr). Beetje jammer ook dat de bedden heel makkelijk van hun plaats komen... Maar uitstekende matrassen. Functionele inrichting en leuk.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
HotelmanagerBERCW, General Manager van Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2016

Dear Wim F,
Thank you very much for your grefat Feedback!
We are delighted to read, that you thoroughly enjoyed your stay with us in central Berlin and hope to welcome you back again sometime.