98 US$
82 US$
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

102 US$
91 US$
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

137 US$
113 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 144 US$ per nacht.

196 US$
123 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

The Mandala Hotel(Berlijn)
276 US$
163 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 237 US$ per nacht.

100 US$
84 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

168 US$
114 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 149 US$ per nacht.

56 US$
47 US$
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin Ostbahnhof(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
68 US$
58 US$
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 93 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
59 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

27 juni 2016 beoordeeld

Net en schoon hotel nabij het centrum, gratis parkeerplaatsen onder de brug voor de deur.
Nette ruime kamer met gratis kluisje in de kast, schone badkamer met fohn, instap douchehoek en toilet.
Dit alles 3 sterren waardig.
Elke dag schone handdoeken en een opgeruimde kamer.
De eerdere melding van prostituees voor de deur klopt niet, ze waren er wel in de buurt maar zeker niet voor de deur.
Wel jammer dat in de bar 's avonds de tv aanmoest voor voetbal, waar een paar jongelui voor gingen zitten.
Wij hebben ervoor gekozen om elders een drankje te doen zonder tv en voetbal.
Ontbijt hebben wij er niet genomen maar, in de stad zelf bij kleine bakkers.
Het ontbijt is dan elke dag weer anders, en met de metro vlak voor de deur ben je zo aan de andere kant van de stad.
Berlijn ontdekken op deze manier is best leuk, en een stuk goedkoper.
Het KaDeWe is ongeveer 15 tot 20 minuten wandelen.

Kamertip: Wij hadden een rustige kamer aan de achterzijde, uitkijkend op de betaalde hotel parkeerplaats.(5 euro per nacht).
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
19 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 3* hotel. Nette receptie, correcte afhandeling ontvangst. Kamer in het groene deel is wat rustiger. De kamers zijn niet groot, wel comfortabel en schoon. Prima bedden (twin). Parkeergarage onder het hotel. Ontbijtbuffet is veelzijdig en alles vers.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
5 juni 2018 beoordeeld