“Zeer lekker!”

Geclassificeerd als nr. 157 van 10.059 Restaurants in Berlijn
Wijk: Mitte (stadsdeel)
Wijk: Mitte (stadsdeel)
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik at nummer 40 en vond het echt heerlijk lekker! Ik proefde ook van de gerechtjes van mijn vrienden en ook dat was njammie njammie. Zeker een plekje om te onthouden!

Datum van bezoek: november 2016

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten voor weinig geld! Ieder gerecht is heerlijk. Ziet er modern en verzorgd uit. Music could be better though!

Datum van bezoek: augustus 2016
7 augustus 2016 beoordeeld

Wanneer je ergens in Berlin goed en voor een goede prijs Vietnamese wilt eten dan kan dat hier! Echt heerlijke kip gegeten. Zeker een aanrader om er eens te gaan zitten en te genieten!

Datum van bezoek: juni 2016
31 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was top en goedkoop! Ze hebben er allerlei zelfgemaakte drankjes. Heel speciaal! Leuke sfeer en zeer gezellig! Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2016
4 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg hip and happening. Maar ook gewoon heel erg eerlijk en goed. Wij kwamen er toevallig voorbij rond lunchtijd en hebben er heerlijk gegeten en gedronken. Assortiment verse ice teas is echt de moeite.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Soy bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Soy geweest? Deel je ervaringen!