“Heerlijk en sfeervol”

Amrit
Geclassificeerd als nr. 320 van 9.674 Restaurants in Berlijn
Keukens: Aziatisch, Indiaas, Bar
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Mitte
26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier terecht gekomen omdat we hier met de auto langsreden. Het ziet er ontzettend sfeervol en gezellig uit vanaf de weg. Het restaurant maakt deze eerste indruk ook zeker waar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle bediening. Het eten was echt heerlijk. We hadden een bitter chicken en een lamsgerecht (nr.66) . Een aanrader!

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het bestellen van ons drankje maakte de ober al direct leuk contact. Dat hield hij de hele avond vol. Erg vriendelijke man die goed Engels sprak. Heerlijk gegeten van alle verschillende gerechten aan tafel. Vooral de eend (2 pepers is flink pittig) beviel erg goed!

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is erg goed. Alles heet opgediend. Bediening goed. Uitstraling binnen niet heel gezellig maar netjes. Erg massaal en rumoerig.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met collega’s hier een avond gegeten. Het had ons allemaal prima gesmaakt. Bediening was ook goed. Zeker aan te raden als je van Indisch eten houdt!

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt in een bijzonder leuke uitgaansstraat van Berlijn. Wij hebben hier met onze tieners heerlijk gegeten. Ideaal: verschillende voorafjes op 1 schaal. Hoofdgerechten waren ook erg smaakvol. Grote porties. Naan met kaas of knoflook was ook prima. Echte Indiaas gekruide thee. De sissende en dampende brownie was een interessant toetje. Snelle, aardige en flexibele bediening. Klein non-alcoholisch drankje van het huis na afloop.

In Amrit geweest? Deel je ervaringen!