AdinaHotels.com
Limited time double points offer
Trip.com
Beoordeeld op 25 april 2019

Voor alles een 1e keer.. schrijf eigenlijk nooit een review, terwijl ik ze wel vaak lees om een locatie te beoordelen. We verblijven hier 6 dagen (gezin met 2 kids, 11 en 7 jr) en zijn er nu 3 nachten. In alles een ideale uitvalsbasis om met je gezin Berlijn te verkennen.
- mooi, ruim en schoon appartement. Met keukenblok waar alles in zit voor ontbijt en evt. het klaarmaken van een avondmaaltijd. Prima bedden ook.
- prima badkamer, met zelfs een wasmachine en droger.
- niet heel groot zwembad, maar helemaal prima voor de kids. Papa en mama kunnen tegelijkertijd naast het zwembad in de gym aan de slag :)

Daarnaast een uitermate goede service. 1 van de bedjes kraakte nogal, gelijk een nieuwe gekregen. Ook een extra set schone handdoeken was geen probleem.

Locatie is erg goed, want je loopt zo de Gendarmenmarkt op (10min.) en voor andere uitstapjes kun je uiteraard ook de metro gebruiken.

Kortom: wij zijn erg enthousiast & voor onze volgende citytrip zullen we eerst kijken of Adina daar ook een vestiging heeft!

Kamertip: Wij hadden ook nog een balkon buiten, helemaal prima met het mooie weer
Datum van verblijf: april 2019
André H, General Manager van Adina Apartment Hotel Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2019

Greetings from Berlin!

First and foremost we would like to thank you for your kind review. We do put a lot of effort and passion on a daily basis to make sure that our guests have a great experience while staying with us, and getting to know this has been the case it is the biggest prize we can possibly ask for.

We truly look forward to personally welcome you back many more times to come in the near future. For us will be an absolute privilege.

Until then, please receive our warmest regards.
André Hummel
General Manager

Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi groot appartement waar alles aanwezig is. Keuze of je zelf onbijt of eten maakt of niet. Prima parking maar wel wat duur. Klein zwembad maar toch ok. Vriendelijk. Wij waren ook al bij Adina Kopenhagen en dat was ook zo goed.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Berlijn. We hadden de kleinste kamer maar die was prima qua ruimte. Keukentje aan de kleine kant. Je kon er niet echt koken. Badkamer goed, bedden ook goed. Fijn dat er Een raam open kan. Airco was lastig in te stellen. Vriendelijk personeel. Rustig gelegen maar toch snel in de stad (vooral als je een fiets huurt bij het hotel)

Datum van verblijf: mei 2018
ClaudiaAnderle, Manager van Adina Apartment Hotel Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Dear Skamari,

we would not want to miss the opportunity to thank you for your recent stay and the positive review.
We war glad to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you again soon.

Warm regards
Christin Reschke & Team
Assistant Hotel Manager

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Wat teleurgesteld door overboeking van het appartement met balkon. Akkoord gegaan met appartement zonder balkon (we mochten blij zijn dat we niets hoefden bij te betalen)! We kwamen dus zeer kritisch aan in dit hotel, maar konden echt geen verdere minpunten ontdekken. Je loopt zo naar de Gendarmenmarkt. Tip; huur een fiets bij het hotel, met deze fiets kun je een leuke fietstour doen bij Urban Bike Tours (10 min loopafstand) en ook alle andere bezienswaardigheden bezoeken.

Kamertip: studio appartement zijn van zelfde kwaliteit als de appartementen met aparte slaapkamer
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Met een mini appartementje waar je een keukenblokje hebt voor je ontbijt of echt koken kun je een steden trip een stuk fijner maken. Heel relaxt en gezellig. Goede bedden en mooi basic ingericht. Alles wat je nodig hebt is er. Een kleine spa voor een paar baantjes trekken of even bubbelen en daarna de sauna in kan ook. Kan wel druk zijn. Parkeergarage in de kelder. Lokatie is top, 5 mn lopen naar Checkpoint Charlie. Prima Fietsen van t hotel te huur voor €12pd.
Restaurants en Liddl vlakbij. Top!

Datum van verblijf: augustus 2017
ClaudiaAnderle, Manager van Adina Apartment Hotel Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Dear Frederike S,

thank you for taking time to review your recent stay with us.
We are delighted that you enjoyed your stay.

We hope to welcome you somewhen soon again.

Kind regards
Christin Reschke & Team