Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Berlijn. We hadden de kleinste kamer maar die was prima qua ruimte. Keukentje aan de kleine kant. Je kon er niet echt koken. Badkamer goed, bedden ook goed. Fijn dat er Een raam open kan. Airco was lastig in te stellen. Vriendelijk personeel. Rustig gelegen maar toch snel in de stad (vooral als je een fiets huurt bij het hotel)

Datum van verblijf: mei 2018
ClaudiaAnderle, Manager van Adina Apartment Hotel Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Dear Skamari,

we would not want to miss the opportunity to thank you for your recent stay and the positive review.
We war glad to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you again soon.

Warm regards
Christin Reschke & Team
Assistant Hotel Manager

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Wat teleurgesteld door overboeking van het appartement met balkon. Akkoord gegaan met appartement zonder balkon (we mochten blij zijn dat we niets hoefden bij te betalen)! We kwamen dus zeer kritisch aan in dit hotel, maar konden echt geen verdere minpunten ontdekken. Je loopt zo naar de Gendarmenmarkt. Tip; huur een fiets bij het hotel, met deze fiets kun je een leuke fietstour doen bij Urban Bike Tours (10 min loopafstand) en ook alle andere bezienswaardigheden bezoeken.

Kamertip: studio appartement zijn van zelfde kwaliteit als de appartementen met aparte slaapkamer
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Met een mini appartementje waar je een keukenblokje hebt voor je ontbijt of echt koken kun je een steden trip een stuk fijner maken. Heel relaxt en gezellig. Goede bedden en mooi basic ingericht. Alles wat je nodig hebt is er. Een kleine spa voor een paar baantjes trekken of even bubbelen en daarna de sauna in kan ook. Kan wel druk zijn. Parkeergarage in de kelder. Lokatie is top, 5 mn lopen naar Checkpoint Charlie. Prima Fietsen van t hotel te huur voor €12pd.
Restaurants en Liddl vlakbij. Top!

Datum van verblijf: augustus 2017
ClaudiaAnderle, Manager van Adina Apartment Hotel Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Dear Frederike S,

thank you for taking time to review your recent stay with us.
We are delighted that you enjoyed your stay.

We hope to welcome you somewhen soon again.

Kind regards
Christin Reschke & Team
Assistant Hotel Manager

Beoordeeld op 24 mei 2017

mooi, schoon en centraal gelegen (appartement)hotel. Ook kun je er 's avonds eten. Niet duur, en voor ieder wat wils. Het restaurant mag wel wat gezelliger aangekleed worden, maar dat is smaak.
Medewerkers vriendelijk.
Kamers hebben goede bedden en goed sanitair.
Wil je badjassen en slippers dan moet je daar om vragen; ze zijn wel bij de prijs inbegrepen maar liggen niet standaard op de kamer.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 april 2017

Mooie moderne appartementen. Zwembad en fitnessruimte in kelder zijn fijn. Wifi in appartement is zeer matig. Waarom ontbijt 19 euro moet kosten is onbegrijpelijk. Het hebben van een appartement met redelijke supermarkt (Lidl) op paar minuten lopen maakt de keuze eenvoudig.
Verder niks mis met dit hotel.

Datum van verblijf: april 2017