“Super lekker”

Keukens: Japans
Wijk: Mitte (stadsdeel)
Wijk: Mitte (stadsdeel)
2 april 2020 beoordeeld

House of Small Wonder is ondertussen al een bekende tent en hou dus rekening met een wachtlijst, het is aziatisch geinspireerde brunch.
Echt heerlijk gegeten met een superleuke sfeer in het restaurant en erg vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2020

31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje Berlijn. Dan kan een bezoek aan het House of Small Wonder niet achter blijven. Recensies hier gelezen en heerlijk geluncht, inderdaad een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
27 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij super ontbeten/ lunch gehad. Het ziet er echt geweldig uit en zeker een aanrader om te gaan eten. Het personeel is heel vriendelijk en ze spreken goed Engels

Datum van bezoek: januari 2020
25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via internet dit hip tentje gevonden. Maar even hoeven te wachten voordat tafeltje vrij was. Vriendelijk personeel en we hebben echt lekker en apart gegeten. Een zoet rijstgerecht met gehakt en verse spinazie. Heel gezellig en trendy ingericht!

Datum van bezoek: juli 2019
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is een must. Wij kwamen hier en de wachttijd was een half uur of langer. Toch een reservering gemaakt voor de dag erna. Werden netjes gebeld met verdere informatie. Brunch menu is niet goedkoop maar zeker de moeite waard. Lekkere koffie. Goede bediening. Maar het is wel druk, logisch want het is ook gewoon goed. Ze hadden niet alles, maar ach. Genoeg te kiezen. Leuke sfeer ook.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die House of Small Wonder bekeken, bekeken ook

In House of Small Wonder geweest? Deel je ervaringen!