3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel van waaruit je lopend veel bezienswaardigheden kan bezoeken.
Gendarmenmarkt 300m, winkelstraat 500 m, bebelplatz 100m, lustgarten 1km, hackescher markt 1,5.
Goed ontbijt, veel keus. Idd wat kleinere kamer maar wel verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Sami E, Manager van TITANIC Gendarmenmarkt Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Direct bij het inchecken vriendelijk ontvangen en professionnel geholpen. Bagage wordt naar de kamers gebracht. Restaurant wordt door concierge voor ons geboekt. Metropassen kunnen aan balie aangeschaft worden inclusief uitleg en stadsplannetjes. Het ontbijt is heerlijk; het aanbod compleet. En een gezellige bar.... vakantie kan nooit stuk met zo een verblijf.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Short citybreak. Ideale ligging vanwaar je veel te voet kan bezoeken. Verschillende goede restaurants in de omgeving. Ook restaurant van het hotel is een aanrader!
Goede service, prachtige kamer en wellness is ok.
Enkel het ontbijt dat geserveerd wordt in het restaurant gedeelte is in een donkere ruimte en verloopt erg chaotisch. Bij glutenintolerantie krijg je apart brood, maar heel veel risico op kruisbesmetting aan buffet. Wel mooi aanbod ontbijtproducten.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Sami E, Manager van TITANIC Gendarmenmarkt Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op slechts een paar minuten lopen van de winkelstraten rond Friedriechstrasse. Hotel is zondermeer sjiek te noemen en heeft zeer mooie, zij het wat kleine, kamers. Bedden zijn super comfortabel en het ontbijt is enorm uitgebreid. Leuke bar met live muziek en keurige bediening.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Sami E, Manager van TITANIC Gendarmenmarkt Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel mooi gelegen in Mitte. zeer vriendelijk personeel bij de receptie en ook in het restaurant. Kamers niet groot maar is een stadshotel. Waren er met de kerst, erg fijn dat ontbijten tot 1200 uur kon.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner