“Heerlijk gegeten”

Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische kwaliteit, flinke porties, vriendelijke bediening.
Leuke sfeer binnen, simpel en gezellig en bomvol gasten.
Zeker een aanrader!!

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de voorjaarsvakantie samen met mijn dochters een paar dagen in Berlijn geweest. Om de hoek bij ons hotel zat Tiergarten Quelle en de keuze was praktisch om daar de eerste avond wat te eten. Dat was geen straf. Voor een goede prijs kregen we een aardig bord eten voorgeschoteld.

29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dag eerder was het vol, dus voor volgende dag een reservering gedaan en dat is zeker nodig! Eten is goed, grote porties. Hebben alle vier een steak gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige, drukke sfeer.

8 april 2015 beoordeeld

Ten zeerste aan te raden!! Schijn bedriegt, ziet eruit als een 'bruine kroeg' maar het eten is zeer Duits, zeer lekker en je krijgt grote porties. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde! Helemaal niks gemerkt van de onvriendelijke service die ik in sommige reviews lees. Niet gereserveerd maar alsnog een tafel voor 7 gekregen.

15 januari 2015 beoordeeld

Bij binnenkomst liep het personeel ons voorbij en ben ik zelf naar de bar gelopen om een tafel voor 2 personen te vragen. Door een serveerder die voorbij liep werd cru gezegd 'Helemaal vol, geen tafels vandaag', hij liep weer snel verder. Terwijl er nog een tafel vrij stond en hij niet wist hoe laat we wilden eten. Toen een stel mensen de ober erop wees dat er inderdaad nog een tafel vrij was, wees de ober naar de tafel toen wij eenmaal buiten stonden. Toen was het niet meer nodig en zijn we verder gelopen. Straat verderop bij Giraffe fantastisch gegeten en vriendelijke bediening gehad.

Reizigers die Tiergarten Quelle bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Tiergarten Quelle geweest? Deel je ervaringen!