“Teleurstellend”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
23 oktober 2013 beoordeeld

Facil is gelegen op de vijfde verdieping van het hotel waar wij verbleven. We hadden ruim een maand voordat we naar Berlijn kwamen gereserveerd met het verzoek voor een tafel aan het raam (binnentuin). Er werd gezegd dat dit niet beloofd kon worden maar dat ons verzoek genoteerd werd.
Op de vrijdag dat we bij Facil gingen eten kregen we een tafel in het midden, helemaal voor in het restaurant aangewezen. Het was niet mogelijk een tafel aan het raam te krijgen. Er was nog een tweepersoons tafel vrij in het achterste gedeelte, maar ook deze tafel mochten wij niet hebben. Geen leuk begin van de avond. De amuses waren niet erg bijzonder maar op zich wel lekker. Het eten was lekker maar niet zo speciaal als ik gehoopt had. Voor het hoofdgerecht werd een groot glas geplaatst voor rode wijn. In dit glas was een vieze rand zichtbaar en het was beschadigd, alsof het heel vaak in de vaatwasser was geweest. Het tweede glas dat gebracht werd had geen rand maar dezelfde beschadigingen. We hebben het maar zo gelaten maar vonden het wel vreemd voor een sterrenrestaurant.
Er zijn in Berlijn leukere en betere restaurants! Facil is geen aanrader.

15 juni 2013 beoordeeld

Sfeer en bediening is hier heel zakelijk. Alles is georganiseerd tot in de puntjes , we zijn dan ook in Duitsland.. Wij kozen voor een 3-gangen lunch aan de correcte prijs van 42 euro. Een aanrader is de hoofdschotel op basis van varkensbuikspek.

• Sfeer
1 week geleden beoordeeld

THE-MANDALA-Team, Leiter Gästebetreuung van FACIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

2 weken geleden beoordeeld

THE-MANDALA-Team, Leiter Gästebetreuung van FACIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

2 weken geleden beoordeeld

In FACIL geweest? Deel je ervaringen!