103 US$
84 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 112 US$ per nacht.

145 US$
124 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 146 US$ per nacht.

PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
69 US$
  • Zwembad
101 US$
88 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 105 US$ per nacht.

98 US$
71 US$
  • Roomservice
nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
88 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 117 US$ per nacht.

236 US$
152 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 180 US$ per nacht.

90 US$
85 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
97 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
138 US$
95 US$
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 105 US$ per nacht.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het oude centrum ligt dit hotel, alles op loopafstand. Het hotel heeft prachtige kamers en een groot dakterras waar je lekker in het zonnetje kunt genieten van een lekkere witte wijn en een geweldig uitzicht over de stad. Personeel zeer vriendelijk. Ontvangst receptie zeer goed en de concierge heeft een goed restaurant voor gereserveerd. Ontbijt ook voortreffelink, je kunt zelfs a la carte bestellen. Aanrader voor een goed restaurant in het centrum met goeie lamers, goed ontbijt en er is zelfs wellness aanwezig.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Gordon D, General Manager van Hotel de Rome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear Paul v,

Thank you for your lovely review. I am pleased to hear you have had a wonderful stay
with us and of course our team is very proud hearing your praise.

We all look very much forward to hopefully welcome you back soon.

Kind regards rom Berlin

Gordon Debus
General Manager

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze city trip naar Berlijn kon geen betere start vinden dan de aankomst bij ons centraal gelegen hotel. We werden zeer vriendelijk ontvangen, vanaf de eerste ogenblikken viel al op hoe attent iedereen was. Het ontbijtbuffet was zeer lekker en uitgebreid. Onze suite had een ruim terras en we genoten van de gratis minibar. We komen bij een volgende bezoek aan Berlijn terug naar dit hotel.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Gordon D, General Manager van Hotel de Rome, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear markcanniewenhove,

first of all I want to thank you for staying at Hotel de Rome, Berlin and I hope you had a plesant onwards journey back to your home.

I am very grateful for sharing your observations and experience-ratings with me and I am very happy to hear you have overall enjoyed your stay with us in Berlin.

Hoping to be able to welcome you back at Hotel de Rome in future.

Kind regards from Berlin

Gordon Debus
General Manager

18 oktober 2016 beoordeeld

Centraal gelegen. Echt 5* hotel. Er valt niets op aan te merken, of toch: het internet is zeer traag, behalve als je fors bijbetaalt en dat is niet meer van deze tijd.
Maar verder is er geen beter hotel denkbaar.

Kamertip: Maakt niet uit; alle kamers zijn rustig gelegen.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 oktober 2016 beoordeeld

Hotel de Rome ligt aan de Bebelplatz naast de Staatsoper. De Bebelplatz was het plein waar de beruchte boekverbrandingen plaats vonden. Het hotel ligt dus op een schitterende locatie en op 10 minuten lopen van het Museuminsel en op 5 minuten van de Gendarmenplatz.
Het meest jonge personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een door ons gevraagde strijkplank plus strijkbout werden binnen een paar minuten op de kamer gebracht. Af en toe laten ze een steekje vallen maar dat wordt snel gecorrigeerd. De junior suite was ruim en comfortabel met een sofa, 2 zeer lekkere stoelen en een ruime goed ingerichte badkamer met helaas een enkele wastafel. Vergeleken met andere grote steden is Berlijn en zo ook het hotel niet duur. Ze maken de 5 sterren volledig waar.

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht naar buiten en niet naar de binnenhof.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld

Super hotel met geweldige kamers.
Het personeel is goed opgeleid. daarnaast: het hotel heeft een zeer uitstekende ligging. In de kelder is een fijn zwembad.
Gebouw heeft een leuke historie. Super portier en goede valet service.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com