Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer groot appartement voorzien van alle faciliteiten. 24 uur receptie. Prima locatie. Parkeergarage (lift) geschikt voor auto’s maximaal 1,5m hoog en 5m lang, check voor beschikbaarheid. Ontbijt is goed (keuze tussen buffet en a la carte) en het hotel beschikt over een restaurant. Zeker een aanrader in Mitte.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 5 november 2019

lekker hotel loopafstand van de stad, mooie kamer, goede douche! en koffie op je kamer, ontspannen sfeer. top tentje eronder voor de start van de dag met betaalbaar ontbijtje, restaurants in directe omgeving

Kamertip: kamer achterzijde nemen
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 3 nachten verbleven, het is echt een top locatie op loopafstand van Alexander Platz en een aantal restaurants.
De kamer is mooi ingericht in industriële stijl en het boxspring bed lag erg goed. De keuken is erg handig met koelkast en magnetron. De kamer is geluidsdicht en verduisterend, het enige nadeel is de douche waarbij je op moet letten omdat er geen deur zit om het water tegen te houden en ik vond het kussen te zacht. Kamer is schoon en ruim opgezet geen op of aanmerkingen verder.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 4 juni 2017 via mobiele applicatie

Toplocatie in Mitte
Oud KGB gebouw
Mooie kamer, heel leuk ingericht en trendy.
Proper en geen geluid van het verkeer.
Minder handige douche wanneer je niet in koppel bent. Is open en in de kamer geïntegreerd. Er mocht een spiegel meer hangen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 10 november 2016 via mobiele applicatie

Zeer fijn appartement, luxe ingericht en midden in het centrum. Ontbijten, lunchen en dineren is ook mogelijk. Vriendelijk personeel. Min puntje dat personeel vlak voor de ingang rookt. Maar ik zou hier zeker vaker naar toe gaan.

Datum van verblijf: oktober 2016
Lux-Eleven, Leiter Front Office van Lux 11, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2016

Dear Monique,

Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you again as guest in our apartment house.

All the best,
Dana Völker (Front Office Manager) and your Lux 11 team