Beoordeeld op 24 december 2016

Indien je in dit deel van Berlijn wil zijn (Kurfurstendam) is dit een ideale locatie.
Het hotel is luxueus modern gedecoreeerd; mooie bar en restaurant; de kamers zijn ruim ; prachtige badkamer met bad en douche ; heel efficient en vriendelijk mooi personeel;
Het enige (klein) minpunt vonden wij de prijs van het ontbijt ; 25e en 35€ voor supplement; daartegen het menu in het restuarant maar 17€!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Fantastische hotel met een prima ligging. Zowel voor bezichtigen en openbaarvervoer. Zeker de moeite waard. Personeel prima spreken zowel Duits als Engels. Kamer uitstekend meer heb je niet nodig voor een stede trip?

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016 via mobiele applicatie

in eerste instantie 2 nachten geboekt, ter plekke besloten nog 2 nachten eraan vast te plakken.
Prachtige kamer, sfeervol en mooie materialen.
Uitstekend ontbijt, ligging perfect vlakbij K' damm en
Zoölogischer Garten.
Wij hadden gekozen voor valet parking. Ik zou echter aanraden zelf een parkeergarage te zoeken, scheelt algauw €19,00 per nacht.
Enig kritiek jammer genoeg is het feit dat het hotel voor 4 nachten een abnormaal bedrag op mijn credit card had gereserveerd zonder mij hierover in te lichten. Bij de eerste boeking €100,00 boven het factuurbedrag en bij de 2e boeking als dank het dubbele erboven op.
Totaal ruim €1.400,00 gereserveerd op creditcard vind ik (zonder daarover te informeren) een onsympathiek gebaar.
Bij uitchecken heb ik op andere wijze betaald. Vervelend genoeg bleef het gereserveerde bedrag nog ruim een week belast op de credit card.
Zowaar reden om de volgende keer ergens anders te verblijven.

Datum van verblijf: januari 2016
GM_HotelamSteinplatz, Geschäftsführer van Hotel am Steinplatz, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2016

Beste Petra S,

Betreffend uw afgelopen verblijf bij ons in het Hotel am Steinplatz, Autograph Collection, wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd genomen heeft om feedback met ons te delen.

Met veel plezier lees ik dat de boutique style details, die op vele manieren de hotel‘s geschiedenis weergeven, u goed bevallen hebben.

Ook ben ik het volkomen met u eens over uw opmerking wat betreft de hotel’s lokatie:
Het is een fantastische buurt met een grote variatie aan restaurants & bars en het perfecte startpunt om de bruisende stad Berlijn te verkennen.

Daarnaast wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak die u ervaren heeft betreffende de authorisering die op uw credit card gereserverrd was.

Ik zou de mogelijkheid om uw feedback in meer detail te bespreken zeer waarderen.
U kunt graag contact me mij direct opnemen betreffend deze review via het telefoonnummer: +49 30 55 44 44 0

Met vriendelijke groeten,

Iris Baugatz

Beoordeeld op 25 september 2015

We wisten niet wat we moesten verwachten, gezien we dit hotel met Marriott punten hadden geboekt, en niet eens zoveel. Maar jeetje, wat is dit een mooi hotel.. De kamer leek wel een suite, stijlvol ingericht, alle voorzieningen, aparte wc (dus niet in de badkamer). Gratis Wifi, waterflesjes en kluis.
Personeel is uber-vriendelijk! Niets, maar dan ook niets aan te merken over dit hotel.

Kamertip: De hoek-kamers zijn heel bijzonder
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 30 augustus 2015 via mobiele applicatie

Redelijk ruime kamer met uitstekend bed en ruim sanitair. Ontbijt aan de dure kant. In de buurt parkeren kan gratis.
Personeel zeer behulpzaam en in de directe omgeving leuke winkels en zeer afwisselend horeca aanbod. Net buiten de meer toeristische delen van Berlijn

Datum van verblijf: juli 2015