We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Fantastische hotel ” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Hotel am Steinplatz, Autograph Collection

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Hotel am Steinplatz, Autograph Collection
Beoordeeld als nr. 1 van 662 hotels in Berlijn
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische hotel ”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Fantastische hotel met een prima ligging. Zowel voor bezichtigen en openbaarvervoer. Zeker de moeite waard. Personeel prima spreken zowel Duits als Engels. Kamer uitstekend meer heb je niet nodig voor een stede trip?

Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

645 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4,5 van 5 bollen
    4,5 van 5 bollen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
16 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 9 februari 2016 via mobiele applicatie

in eerste instantie 2 nachten geboekt, ter plekke besloten nog 2 nachten eraan vast te plakken.
Prachtige kamer, sfeervol en mooie materialen.
Uitstekend ontbijt, ligging perfect vlakbij K' damm en
Zoölogischer Garten.
Wij hadden gekozen voor valet parking. Ik zou echter aanraden zelf een parkeergarage te zoeken, scheelt algauw €19,00 per nacht.
Enig kritiek jammer genoeg is het feit dat het hotel voor 4 nachten een abnormaal bedrag op mijn credit card had gereserveerd zonder mij hierover in te lichten. Bij de eerste boeking €100,00 boven het factuurbedrag en bij de 2e boeking als dank het dubbele erboven op.
Totaal ruim €1.400,00 gereserveerd op creditcard vind ik (zonder daarover te informeren) een onsympathiek gebaar.
Bij uitchecken heb ik op andere wijze betaald. Vervelend genoeg bleef het gereserveerde bedrag nog ruim een week belast op de credit card.
Zowaar reden om de volgende keer ergens anders te verblijven.

Verbleef Januari, 2016, bezocht met een partner
GM_HotelamSteinplatz, Geschäftsführer van Hotel am Steinplatz, Autograph Collection, reageerde op deze beoordeling, 17 februari 2016
Beste Petra S,

Betreffend uw afgelopen verblijf bij ons in het Hotel am Steinplatz, Autograph Collection, wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd genomen heeft om feedback met ons te delen.

Met veel plezier lees ik dat de boutique style details, die op vele manieren de hotel‘s geschiedenis weergeven, u goed bevallen hebben.

Ook ben ik het volkomen met u eens over uw opmerking wat betreft de hotel’s lokatie:
Het is een fantastische buurt met een grote variatie aan restaurants & bars en het perfecte startpunt om de bruisende stad Berlijn te verkennen.

Daarnaast wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak die u ervaren heeft betreffende de authorisering die op uw credit card gereserverrd was.

Ik zou de mogelijkheid om uw feedback in meer detail te bespreken zeer waarderen.
U kunt graag contact me mij direct opnemen betreffend deze review via het telefoonnummer: +49 30 55 44 44 0

Met vriendelijke groeten,

Iris Baugatz
Eindhoven, Nederland
16 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 25 september 2015

We wisten niet wat we moesten verwachten, gezien we dit hotel met Marriott punten hadden geboekt, en niet eens zoveel. Maar jeetje, wat is dit een mooi hotel.. De kamer leek wel een suite, stijlvol ingericht, alle voorzieningen, aparte wc (dus niet in de badkamer). Gratis Wifi, waterflesjes en kluis.
Personeel is uber-vriendelijk! Niets, maar dan ook niets aan te merken over dit hotel.

Kamertip: De hoek-kamers zijn heel bijzonder
Bekijk meer kamertips
23 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 30 augustus 2015 via mobiele applicatie

Redelijk ruime kamer met uitstekend bed en ruim sanitair. Ontbijt aan de dure kant. In de buurt parkeren kan gratis.
Personeel zeer behulpzaam en in de directe omgeving leuke winkels en zeer afwisselend horeca aanbod. Net buiten de meer toeristische delen van Berlijn

Verbleef Juli, 2015, bezocht met een partner
Horst, Nederland
108 beoordelingen
31 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 22 juni 2014

Doordat we nog genoeg punten van Marriott hadden konden we ervan profiteren om 2 nachtjes in dit mooie nieuwe hotel te boeken... en wat een geweldige ervaring !

Al bij aankomst voelden we ons al helemaal in de watten gelegd en we werden vanaf de eerste tot de laatste minuut verwend. Alle klopte.. alles was even nieuw en mooi.. en alles was uitstekend verzorgd.

De kamers waren ruim, compleet en erg mooi ingericht. Het ontbijt was in 1 woord geweldig !
Als je ooit de kans hebt.. twijfel dan geen seconde en boek dit fantastische hotel !!

• Verbleef Maart, 2014, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
      Locatie
      Slaapkwaliteit
      Kamers
      Hygiëne
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Das Stue
The Mandala Hotel
nr. 10 van 662 in Berlijn
4.5 van 5 bollen 1.896 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel am Steinplatz, Autograph Collection geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel am Steinplatz, Autograph Collection

Gelegenheid: Hotel am Steinplatz, Autograph Collection
Adres: Steinplatz 4, 10623 Berlijn, Duitsland (Voorheen Hotel am Steinplatz)
Locatie: Duitsland > Berlijn > Charlottenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 662 hotels in Berlijn
Prijsklasse (per nacht): 155 € - 307 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel am Steinplatz, Autograph Collection 5*
Aantal kamers: 87
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel am Steinplatz, Autograph Collection met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?