Beoordeeld op 31 juli 2018

Het hotel is ruim; er zijn genoeg liften en de kamers zijn groot met veel comfort. De badkamer is fantastisch. 's ochtends begint de dag met een feestje als je aan het ontbijt zit. Er is zoveel keus! Het hotel staat vlak naast het station "Berlin Hauptbahnhof". Erg handig voor treinreizigers dus!

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben uitzicht op het station.
Datum van verblijf: juli 2018
Thomas S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Beste "Reint d",

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

Acting General Manager

Beoordeeld op 22 juli 2018

Erg handig gelegen hotel, net naast het Berlijns Haupt Bahnhof. Beetje kille/kale entree, aar prima kamers. Netjes, goed verzorgd en prima bedden en douche. De kamers zijn ook erg stil (geen overlast van andere luidruchtige gasten in de gang of naast je). Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit.
Daarnaast heeft het hotel ook nog een fitnessruimte en een spa.
Ook veel belangrijke (toeristische) sites zijn op loopafstand en de hop-on/hop-off bus stopt voor de deur.
Kortom: een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Thomas S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Dear "Raoul R",

Thank you very much for this great feedback.
It is a great pleasure that you have enjoyed your stay to the fullest and we are very pleased how much you praise the hotel.
Your feedback is a great compliment for us as well as our motivation, to prove a perfect score on your next stay.

We hope to welcome you back soon.

With best regards

Area General Manager

Beoordeeld op 24 juni 2018

Gelegen naar het Berlijnse Haubtbahnhof. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Super aardig en vriendelijk personeel. Fantastische kamer. Geluidswerende deuren en ramen. Dus prima slapen! Heerlijk ontbijt met ruime keuze. En ook primaten ruime ruimte om te ontbijten.
Hotel restaurant Nr. 5 is ook prima. Heerlijk gegeten en prima service.

Kamertip: Er zijn kamers aan de buitenkant (waarvan sommige zicht op de stad) en andere kamers kijken uit om een binnenhof.
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Thomas S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Beste "Jack B" ,

General Manager

Beoordeeld op 20 juni 2018

Jammer dat naast het hotel een enorme bouwput is i.v.m. bouw nieuw pand. Ligging is perfect voor bezoek alle bezienswaardigheden. Lobby is ongezellig en kil, kamer prima en ontbijt erg goed. Wij hebben een fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2017
Thomas S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Beste "_aj_kraaij",

General Manager

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Prefect gelegen hotel vlakbij het Hauptbahnhof station. Op wandelafstand van de Rijksdag en de Brandenburger poort. Je kan ook fietsen huren in het hotel. Een fiets is geen overbodige luxe want Berlijn is erg groot.

Het hotel zelf is knap en modern ingericht, ruime kamer met inloopdouche. Alles oogt splinternieuw. Er is een minibar en een Nespresso machine. Je krijgt voor je ganse verblijf 4 capsules (ook al verblijf je er zoals wij 3 dagen), wil je meer nespresso capsules dan moet je bijbetalen. Ik vond dat wat vreemd.
Er is gratis wifi in het ganse hotel.

Knappe welness met zonne terras, fitness.

Het ontbijt was heel erg goed.

Dit hotel is echt een aanrader !

Datum van verblijf: mei 2018
Thomas S, Manager van Steigenberger Hotel Am Kanzleramt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Beste gast,

Area General Manager