“Verrassend lekker en gezellig”
Beoordeling van Amrit Potsdamer Platz

Amrit Potsdamer Platz
Geclassificeerd als nr. 336 van 9.674 Restaurants in Berlijn
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig al wandelend in dit grote restaurant beland. Mooie inrichting. Vlotte en snelle bediening. Lekkere lunch.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit Indisch restaurant. Vele variëteiten lamsvlees. Wij genoten van Lamb curry en korma. Aardige bediening. We zijn hier 2 avonden geweest omdat we in buurt logeerden en beide avonden was t druk. Goede atmosfeer en niet duur!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens ons weekend in Berlijn lekker gegeten bij Amrit. Het eten smaakte zoals we dat van een Indisch restaurant gewend zijn. Mals lamsvlees in een smeuïge smaakvolle saus met lekker naanbrood. Vooraf een cocktail besteld, die zijn aan te bevelen. Wel een erg grote zaak, maar dat was geen punt. Prima dus om even lekker te eten, maar niet voor een rustig diner.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Evenals vorig jaar hebben wij dit restaurant tijdens ons bezoek aan de beurs IFA bezocht. Ondanks haar grootte is dit een Indiaas restaurant met zoveel kwaliteit alsof het kleinschalig is. Snelle en goede bediening, goed advies en heerlijke gerechten. Een absolute aanrader. Met 4 personen uitgebreid gegeten en gedronken en vervolgens net geen € 100 kwijt zijn is voor het gebodene een wonder!

17 juli 2017 beoordeeld

Wanneer er obers aan de deur je proberen naar binnen te bonjouren ben ik meestal geneigd snel door te lopen. Maar we hadden trek en wat we zagen zag er goed uit. En het was zo goed als vol, ook een goed teken dat het prima kwaliteit is. De kaart en het aperitief waren snel aangereikt en uit de bijna oneindige lijst gerechten was ook vlot een keus gemaakt.
Helaas waren de Samosas als voorgerecht erg droog. De curry's waren wel erg lekker. Van mild tot goed pikant, je kan hier alle kanten op. Qua dessert was er niet veel keus en die hebben we dan ook overgeslagen.
Dit is een goede keus voor een snelle smaakvolle Indiase maaltijd.

Reizigers die Amrit Potsdamer Platz bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland
Berlijn, Duitsland

In Amrit Potsdamer Platz geweest? Deel je ervaringen!