Beoordeeld op 16 december 2019 via mobiele applicatie

Gewoon een goed motel, je krijgt waar voor je geld, kamers zijn netjes en schoon, de bedden zijn goed en de badkamer schoon en erg netjes. Enige minpuntje is de waterdruk die af en toe wat minder was. Ontbijt is goed en wordt goed aangevuld. Je komt er niets te kort. De Metro zit bijna om de hoek, kortom een perfecte lokatie voor een paar dagen Berlijn.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Qua overnachting is Motel Plus een prima plek. De kamers zijn eenvoudig sober, maar de slaapcomfort is ok. Redelijk schoon, goede service met schoonmaak. Verwacht echter geen bruisende wijk als omgeving. Bereikbaarheid is met twee U + S-haltes goed te noemen. Motel Plus verdient een betere locatie.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Een vriendelijk en schoon hotel. Gelegen in een wijk buiten het echte centrum, maar prima als uitvalsbasis voor een citytrip.

Ontbijt is uitstekend netjes verzorgt, de kamers zijn schoon en degelijk. De bedden zijn naar mijn mening wat oncomfortabel.

Personeel in het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ik zou hier voor een volgend bezoek aan Berlijn zeker terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2018
Carolin L, Leiter Front Office van Motel Plus Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear sirs,
thank you very much for your kind Feedback. Our team and I are happy that you had a good time in our Hotel.
We would be glad to welcome you again.
Best regards,
Carolin von Lützow
Front Office supervisor

Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Ik kon voor een leuke prijs met het Pinksterweekend hier een kamer boeken. Het zijn geen sjieke kamers maar voor de prijs zijn ze in orde. Ik heb heerlijk geslapen in het bed al was het kussen wel heel erg slap.
De kamer en de badkamer waren keurig schoon al konden sommige punten wel wat onderhoud gebruiken.
Parkeren kan betaald onder het hotel maar ook gratis aan de straat. De wijk waar het hotel staat is niet echt een super goede wijk.
In Berlijn is het OV uitstekend geregeld, er is een bushalte voor de deur en 3 verschillende metrolijnen op 10 minuten lopen.
Tip voor als je boekt: vraag een kamer aan de achterzijde. Vooral zomers zul je de ramen op willen houden omdat er geen airco is en er komt best veel geluid van de straat. Volgens mij is er ook een ambulance post in de buurt, ik ben ' nachts enkele keren wakker geworden van een ambulance die met sirene's het kruispunt nabij overstak.
Ontbijt was ook goed, het werd tot het einde netjes bijgehouden en aangevuld. Zorg op drukke tijden wel dat je op tijd bent anders zijn er geen tafeltjes meer beschikbaar. Je kunt dan wachten of met je bord op schoot in de naastgelegen foyer gaan zitten.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst konden we gratis voor de deur parkeren. Dat is erg prettig. Ernaast gelegen is ook een parkeer garage.
Prima welkom. We kregen een ruime kamer. Grote badkamer en alles is heel schoon.
Gelegen aan een drukke straat...ramen dicht en dan is het geluid niet zo hinderlijk.
Ontbijtbuffet tegemoet betaling is prima.

Datum van verblijf: april 2017