71 US$
Hotels.com79 US$
Travelocity79 US$
Trip.com92 US$
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel pal in het centrum alle openbaar vervoer op maximaal 500 m zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel kamers zeer netjes en ruim genoeg enige minpuntje is dar douche beetje verouderd is

Datum van verblijf: oktober 2019
BWplusPlazaBerlin, Manager van Best Western Plus Plaza Berlin Kurfürstendamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2019

Dear guest,

Thank you very much indeed for your kind comments.
I am so pleased to hear that you enjoyed all aspects of your stay - something that we strive for with every guest.

Your review is greatly appreciated and I hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,
Dirk Liebscher
-Management-
Best Western Plus Plaza Berlin Kurfürstendamm

Beoordeeld op 23 september 2019

De kamer was niet groot, nauwelijks een kast, maar voor het overige OK. Maar de rest van het hotel is verouderd en onaangenaam. De service was goed, zowel aan de receptie als bij het ontbijt. De Ligging is wel OK, en vlakbij is er een bus en de U Bahn.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 20 april 2019

bouwwerkzaamheden direct naast het hotel, geen melding van bij het boeken. daarnaast geeft men op site aan dat parkeren erbij zit, dus niet met verwijst naar de Lidl om de hoek € 15,00 per dag dan betaal ik voor de zaterdag en zondag. kom op de zondag mijn auto halen is dan vrijparekeren omdat Lidl gesloten is en parkeerdienst er ook niet hoeft te zijn. dit is afzetting!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op de kurfurstendam met ontbijt. De kamers zijn schoon. Vlak bij de Gedächtniskirche en bijbehorende kerstmarkt. Maar ook dichtbij tram, metro, trein. Aanrader. Prijs / kwaliteit is uitstekend

Datum van verblijf: december 2018
BWplusAmediaBerlin, Manager van Best Western Plus Plaza Berlin Kurfürstendamm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Dear Tanja,

thank you so much for your feedback and staying with us.

It is a pleasure to read that you enjoyed our convenient location as well as the service provided. We are very happy that you recommend our hotel to other guests on TripAdvisor.

We will look forward to welcoming you back again.
Dirk KUPFER
-Assistent General Manager-

Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Hier 5 nachten geweest. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Leuke kamer. Uitkijk achterom. Met de roltrap omhoog kom je bij de receptie uit.we waren er al om 10.00 uur.we kregen meteen de kamer sleutel. Normaal pas vanaf 14.00 uur.Hotel ligt direct aan de Kurfurstendam. Restaurant Eldorado is in het hotel gevestigd aan de rechterkant. Spaans en Europese keuken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook zijn er veel restaurants in de buurt.
Aanrader is om de Berlin Welcome card te kopen. Hiermee kun je onbeperkt gebruik maken van s-bahn u-bahn en bus . Ook krijg je veel korting bij bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: december 2017