Beoordeeld op 17 juli 2017

De kamer was netjes en schoon. Goed bed en heerlijk geslapen. Het hotel is een mooie uitvalbasis voor alle uitstapjes in Berlijn. In de buurt zijn er genoeg mogelijkheden om met het openbaar vervoer te reizen. Je kunt ook gratis de scooters van het hotel gebruiken. Hier zijn wij niet aan toegekomen. Het ontbijt was prijzig, maar wel erg compleet, vers en lekker. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij konden onze bagage veilig voor het inchecken en na het uitchecken laten opbergen. Fijne service!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Hoteli31, Leiter Gästebetreuung van i31 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

Beste lydiak685,

Hartelijk dank voor deze geweldige feedback!

I'm glad all our facilities and services made your stay pleasant and comfortable. It will be my pleasure to pass your compliments onto my wonderful colleagues.

Hopefully you'll visit us soon again.

Best regards from Berlin,

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel, gratis minibar die iedere dag wordt bijgevuld ook met chocolade, heerlijke bedden en douche, gezellige lobby, fietsen te huur, centraal gelegen, prima geprijsd, kortom: een aanrader!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Hoteli31, Leiter Gästebetreuung van i31 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear June-H74,

Hartelijk dank voor deze geweldige feedback!

What a wonderful review, it is great to read that you had an enjoyable stay and valued all the little things we put so many thoughts into.

Hopefully we can welcome you back soon.

Best regards,

Beoordeeld op 8 mei 2017

leuk hotel,met goede ligging,dicht bij bezinswaardigheden .Wij hadden een kamer aan de voorkant was beetje druk . Wel wat harde muziek aan de overkant. Ontbijt is goed ,personeel en zeer netjes. minpuntje,de kamer is wat aan de kleine kant. hoewel lang weekend prima te doen is

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Hoteli31, Leiter Gästebetreuung van i31 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2017

Beste MAli D,

Hartelijk dank voor je recensie!

I'm glad you enjoyed the design of our hotel as well as our central location in Berlin Mitte.

However I'm truly sorry to read that you were not entirely satisfied with your stay. I can't explain the music coming from the street as there is no clubs or bars next or in front of our hotel. Please note that when you book online it is always mentioned if the category you are booking is facing the garden or the street. Being located centrally in Berlin this naturally comes with traffic noise. In all rooms facing the street we offer earplugs.

Hopefully we can welcome you back at some time to win you over completely for our great concept.

Kind regards from Berlin,

Beoordeeld op 2 mei 2017 via mobiele applicatie

Voor een weekend Berlijn gekozen voor Hotel I31. Hoewel de naam Boutique hotel anders doet vermoeden toch een relatief groot hotel (7 verdiepingen).
Vrij nieuw hotel waarbij de receptie is gecombineerd met een bar waar in het weekend een DJ staat te draaien. Geeft een lekkere sfeer.

Kamers zijn prima, schoon, lekker bed en goede douche. Ietwat aan de kleine kant en daardoor is de logistiek met de badkamer wat onhandig. Wat verbeterd kan worden is de bediening van de verlichting. In de kamer die wij hadden was het niet mogelijk om alleen een klein leeslampje (die er wel waren) aan te doen. Wij sliepen aan de achterkant en dat was lekker rustig.

Locatie van hotel is erg goed. Ligt in Mitte, met in de nabije omgeving heel veel goede restaurants en eettentjes. Binnen 2 minuten ben je bij de U-bahn en je bent ook lopend relatief dicht bij de hotspots van de stad. Je kunt bij het hotel fietsen huren en dat is zeker een aanrader.

Kortom: prima hotel op een hele goede locatie.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Hoteli31, Leiter Gästebetreuung van i31 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Beste Guido,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

We we are pleased to read that you enjoyed your stay with us and that the location of our boutique hotel suited your needs as well.

We took note of your comment regarding the light in the bathroom. Input from our guests enables us to continue to perfect our service.
I'm sorry that the reading lamp wasn't working. However a quick note to inform us would have been helpful to solve this issue, our technical staff is always happy to help.

Hopefully we can welcome you back again soon.

Best regards from Berlin,

Beoordeeld op 29 december 2016

Fijn hotel met vriendelijke en bekwame medewerkers en uitgebreid ontbijt; enig minpuntje: toen wij er waren was er enorm veel lawaai vanuit 1 andere kamer; toen we dit de volgende ochtend aankaartten, toonden ze zich begripvol

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Hoteli31, Manager van i31 Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

Beste Megedacht,

Hartelijk dank voor je recensie!

We are happy that you had an overall great experience at our Boutique Hotel.

If there is any similar problem with a room next time you stay with us, please don't hesitate to inform our reception team who is always happy to assist finding another room which suits better.

We hope we can welcome you back soon to win you over completely with our great concept.

Warm regards from Berlin,