Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 17 december 2018

top hotel, mooie inrichting, sfeervol gebouw. Bijzonder attent en aardig personeel. Geruisloze organisatie, heerlijk. Het hotel ligt misschien wat uit de loop (15 minuten lopen naar dichtstbijzijnde metro) maar voor mij was dat geen bezwaar, je krijgt er een rustige plek in een drukke stad voor terug.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
merveyaris, PA to General Manager van So/ Berlin Das Stue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Beste Harry

Hartelijk dank voor het delen van uw indrukken over uw verblijf bij ons.
We waren erg blij dat je je zo op ons gemak voelde en we hopen je snel weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten uit Berlijn,

Merve Yaris
PA to General Manager

Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede bedden, mooi sanitair en van alle gemakken voorzien. Ik had een kamer met prachtig terras. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Restaurant was top. Bar s’avonds gezellig druk met live muziek. Heerlijke dagen gehad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 20 maart 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend + super gedienstig.
Iets te ver van stadscentrum maar perfecte taxiverbinding.
Nooit meer dan 2' wachttijd.
Kamers niet enorm ruim maar zeer praktisch ingericht met de nodige electronische snufjes.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 3 september 2016 via mobiele applicatie

Tijdens de beurs IFA 2016 voor een zakelijke afspraak dit hotel opnieuw bezocht. Mooi heel rustig gelegen maar toch dichtbij diverse toeristische bezienswaardigheden. Wat een prachtig hotel waar echt alles klopt van entree tot toilet.
Als je over voldoende middelen beschikt is dit HET hotel!

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Mareike S, PA to General Manager van So/ Berlin Das Stue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Beste Han G,

Heel erg bedankt voor uw positieve feedback.
Wij hopen u snel weer als gast te mogen ontvangen.

Mareike Steiner
PA to General Manager

Beoordeeld op 3 mei 2016 via mobiele applicatie

Ben hier zakelijk verbleven, gewoon correct maar zeker geen hoogvlieger. Kamers zijn proper en in orde. Ontbijt was in orde. Bar vond ik minder, nogal onvriendelijk en drankjes slecht gepresenteerd. Ligt een beetje afgelegen van de stad.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken