Beoordeeld op 29 juli 2017

Ons verblijf was super. Zeer vriendelijke dames aan de check in ! We konden, zonder meerprijs, reeds om 10 uur op de kamer ! Geen vraag waar ze geen antwoord op hadden. Lekker gegeten tegen een zeer scherpe prijs. Een aanrader!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
qberlin, Manager van Hotel Q!, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Dear Stefke38,

thank you so much for your kind words!
We´re happy we had you staying with us and happy you enjoyed your stay!

Hope to have you back soon again!

All the best from Berlin!

Beoordeeld op 18 juli 2017

Leuk hotel. Hele behulpzame mensen bij de receptie. Zeer goed ontbijt. Centraal gelegen in een bijzondere stad. Airco werkt echter niet zo goed. Best warm op de kamer. Iets meer uitleg over wat je kunt bestellen bij het ontbijt had wel gemogen. Verder zeer aan te raden

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 maart 2017 via mobiele applicatie

Dit is een prachtig modern hotel met heel vriendelijk personeel. Mooi ingerichte kamer, super lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Ook het avondeten was heel lekker. Een waterkoker op de kamer om zelf een tasje thee of oploskoffie te maken zou het voor mij helemaal perfect hebben gemaakt.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 december 2016

Dit is een design hotel, met open badkamer in de kamer. Inrichting modern en strak zoals design het zegt. Misschien niet ieders smaak! Maar alles aanwezig, zoals minibar, safe, TV. Alle dagen verse handdoeken ook al smijt je ze niet op de grond. Hartelijk onthaal bij aankomst en vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is zeer uitgebreid en je eitje kan je vragen zoals je zelf wil. Een goede uitval basis om Berlijn te bezoeken, 500meter van metro en zijstraat van Kurfürstendamm.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 december 2016

Beetje teleurstellende ervaring na alle lovende kritieken die ik gelezen had over dit hotel. Ja, het is een "design" hotel, maar ik was niet echt onder de indruk van het concept en de gebruikte materialen. Ik vond de kamer relatief klein en niet praktisch ingericht. Open badkamer, waar ik sowieso niet echt fan van ben, maar ook heel laag geplaatste lavabo. Ingewikkeld airco/verwarmingssysteem. Zeer droge lucht op de kamer. Personeel correct, maar niet echt hartelijk. Ontbijt ok. Vrij veel lawaai op de kamer. Lagen blijkbaar net boven de garare waar geleverd werd 's morgens. Personeel die zitten te roken op de binnenkoer, net onder onze venster op de eerste verdieping...Not impressed.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner