The Mandala Hotel(Berlijn)
278 US$
161 US$
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 245 US$ per nacht.

198 US$
122 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 175 US$ per nacht.

142 US$
114 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 144 US$ per nacht.

100 US$
91 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 111 US$ per nacht.

96 US$
82 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 103 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin Ostbahnhof(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
69 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 91 US$ per nacht.

163 US$
115 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 142 US$ per nacht.

147 US$
129 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 195 US$ per nacht.

101 US$
81 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 109 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
56 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 93 US$ per nacht.

3 augustus 2016 beoordeeld

Ik verbleef samen met een vriend 2 nachten in een Club Floor Twin Room, een erg klassiek, maar zeer stijlvol ingerichte kamer van ruim 40 vierkante meter met twee geweldige twin beds, met een nachtkastje er tussenin. In dit nachtkastje zat een touchscreen paneel, waarmee je o.a. de gordijnen en het licht kon bedienen.
De badkamer was royaal met een losse wc (achter een deur in de badkamer), een regendouche, een royaal bad en een dubbele wastafel. Vrijwel alles van marmer. Toiletartikelen zijn allemaal van Asprey Purple Water.

Toen we met onze koffers aan kwamen lopen, kwam er direct iemand onze richting in gerend met een vriendelijke "Welcome home, sirs". Toen ik mijn naam zei bij de receptie, werd vermeld dat we op de Club Floor verbleven, dus dat ik daar in kon checken. De koffers zouden naar onze kamer worden gebracht. De dame van de receptie liep met ons mee naar de lift en wenste ons een prettig verblijf toe. Bij het verlaten van de lift stond Carla van de Club Lounge ons al op te wachten. We werden door haar de lounge in begeleid en mochten plaats nemen in fijne lederen zetels. Hier vond de check in op een heel comfortabele manier plaats onder het genot van een glas champagne. Hierna werden we voorgesteld aan de andere medewerkers van de Club Lounge en kregen we een rondleiding en uitleg over wat Club Access inhoudt.
Daarna werden we naar onze kamer begeleid, werd uitgelegd hoe de touch-screen panelen bij de ingang en in het nachtkastje werken. Enkele minuten later werden onze koffers gebracht.

Wat houdt toegang tot de Club Lounge in?
- inchecken in de Club Lounge met een drankje.
-24 uur per dag gratis frisdranken, koffie en thee (ook Redbull, frisdranken van Fentimans etc) in een ruimte die 's nachts met je hotelcard te openen is) Onze kamer zat hier toevallig maar 3 meter vanaf.
-van 07.00 tot 22.30 uur onbeperkte hapjes (worden 4 of 5 keer per dag aangepast, ontbijt, lunch, middaghapjes (taartjes etc.) en diner. Ontbijt is voor een Club Lounge vrij uitgebreid en van erg goede kwaliteit. Als je iets wilde, wat er niet tussenstond, werd er gekeken of ze dat van beneden laten komen zonder extra kosten. Hapjes overdag waren heel divers, vrijwel de gehele dag een uitgebreide selectie kazen en vleeswaren, ook wat vis en wisselende hapjes en 1 op 2 warme gerechten, afhankelijk van het tijdstip. Kwaliteit van alles was zeer goed en aanbod in principe ruim voldoende om verder niet meer elders te hoeven eten (wat wij wel gedaan hebben). Een selectie van de hapjes: 's middags broodjes met brie, kip etc, aardappelsoep, diverse kazen en vleeswaren en diverse broden, een aantal zuivelproducten en fruit. Middaghapjes waren onder andere gebakjes en muffins. 's avonds wederom de kazen en vleeswaren, Tijgergarnaal met viskuit en nog twee soortgelijke eenhaps gerechtjes, een pan met gebraden rundvlees en een champignon/groentenschotel. Daarnaast ook nog een aantal deserts, zoals vla, (vruchten)yogurt en creme brulee.
-Gedurende de hele dag (07.00 tot 22.30) onbeperkt alcoholisch. Dit hield in dat je een aantal sterke dranken (whiskies, waaronder single malt, Hennessy fine de cognac, wodka, tequila, Havana Club 3 years old, Jagermeister en nog wat andere soorten. Daarnaast een speciaal tafeltje met daarop een aantal speciaal voor dit hotel gemaakte barrel aged rums en gins. De rums waren verschillende variaties op Plantation rum, waarbij vooral de Iskandar erg lekker was. Gek genoeg staan er geen speciale glazen voor whiskey/rum etc. klaar, maar daar kun je gewoon om vragen, eventueel met ijsklontjes. Ook wijnen, bieren en champagne is de hele dag gratis. Dit kun je gewoon bestellen bij een van de medewerkers, maar vaak zijn ze je al voor door het aan te bieden. Champagne was van Mercier, bier weet ik niet en bij wijnen had je de keuze uit een aantal verschillende redelijk goede wijnen (Pfalz, Chablis, Rioja Resesva, Rosso di Multalcino etc.)
-In de Club Lounge is continu een concierge aanwezig, die je kan helpen met het plannen van uitstapjes, concertbezoek of restaurantbezoek. Ook de andere medewerkers geven je overigens graag advies over bijvoorbeeld leuke uitgaansgebieden.
-2 stuks kleding laten strijken per dag
-Uitchecken in de Club Lounge

De rest van het hotel is erg mooi en luxe ingericht. Wel vrij klassiek, dus dit moet je wel kunnen waarderen. Het zwembad, met whirlpool en 2 sauna's is klein, maar wel erg mooi. Ook hier weer toiletproducten van Asprey Purple Water.
Het restaurant ziet er uit als een Franse brasserie. Erg gezellig en fatsoenlijk geprijsd. Wij hebben hier helaas niet gegeten.
De (cocktail)bar The Curtain Club is geweldig. Erg mooi ingericht en fantastisch, deskundig en erg vriendelijk personeel. Prijzen zijn wat hoger dan elders, maar niet extreem. Cocktails voor 12 tot 20 euro, halve liter bier 9,50 euro, sterke dranken vanaf 7 euro. De kwaliteit van de cocktails is echter ongeëvenaard en de sfeer en de service buitengewoon, dus wat ons betreft elke euro meer dan waard.
Daarnaast dient ook de Cigar Lounge nog vermeld te worden. Dit is een rookruimte, waar je een aantal Cubaanse sigaren kunt kopen of gewoon een sigaretje/sigaar kunt roken. Er staan een aantal comfortabele banken en stoelen en je kunt er ook gewoon een drankje bestellen. Afzuiging is erg goed.

Samenvattend een prachtig hotel met geweldig personeel. De extra prijs voor een Club Kamer met Lounge Access is het geld meer dan waard. De persoonlijkere service, het huiskamergevoel en de onbeperkte hapjes en drankjes geven je verblijf echt een andere beleving. Aan ieder detail is gedacht, dus wat mij betreft absoluut terecht 5 sterren superior.

Kamertip: Club Floor is de extra kosten meer dan waard. Anders in ieder geval een kamer op een hogere verdieping voor het uitzicht.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
11 juli 2016 beoordeeld

Wij waren in Berlijn voor een citytrip met onze 4 maanden oude baby. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen en goed geholpen met de bagage. De ruime schone kamer zorgde gelijk voor een "thuis" gevoel , aan alles was gedacht, zelfs aan een setje organic shampoo/douchegel etc speciaal voor babies! Geweldig! Niks was teveel en ook het zwembad was lekker om te ontspannen.

Kamertip: een hogere verdieping is altijd fijner!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel en zeer nette en correcte service en behandeling. We waren hier met een groepje vriendinnen High Tea te doen en Berlijn te verkennen. Allebei een enorm succes. Prachtige Spa in de kelder is erg moeite waard. Bedden zijn heerlijk en kamers zijn erg mooi, vooral de badkamer is indrukwekkend.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
28 maart 2016 beoordeeld

Als je van grandeur houdt en je graag luxe laat aanleunen, is dit het perfecte hotel. Klassieke barokke uitstraling, meer een Amerikaanse luxe stijl uit de jaren 40... Heerlijk veelzijdig ontbijt met vers gebakken eitjes in welke uitvoering dan ook, gecombineerd met een heerlijk glaasje champagne...

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
17 maart 2016 beoordeeld

Binnenkomend al een belevenis, alle egards ontvangen, zelfs een echte schoenpoetser. Prachtige bar met zeer verzorgde hapjes/drankjes. Naast het station Potsdammer Platz. Nabij de belangrijkste historische plekken.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken