nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 29/07
238 US$
134 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 180 US$ per nacht.

95 US$
88 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 107 US$ per nacht.

The Mandala Hotel(Berlijn)
286 US$
170 US$
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 235 US$ per nacht.

134 US$
123 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 145 US$ per nacht.

104 US$
71 US$
Agoda.com
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
61 US$
  • Zwembad
150 US$
85 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
93 US$
88 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
73 US$
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 99 US$ per nacht.

11 juli 2016 beoordeeld

Wij waren in Berlijn voor een citytrip met onze 4 maanden oude baby. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen en goed geholpen met de bagage. De ruime schone kamer zorgde gelijk voor een "thuis" gevoel , aan alles was gedacht, zelfs aan een setje organic shampoo/douchegel etc speciaal voor babies! Geweldig! Niks was teveel en ook het zwembad was lekker om te ontspannen.

Kamertip: een hogere verdieping is altijd fijner!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel en zeer nette en correcte service en behandeling. We waren hier met een groepje vriendinnen High Tea te doen en Berlijn te verkennen. Allebei een enorm succes. Prachtige Spa in de kelder is erg moeite waard. Bedden zijn heerlijk en kamers zijn erg mooi, vooral de badkamer is indrukwekkend.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
28 maart 2016 beoordeeld

Als je van grandeur houdt en je graag luxe laat aanleunen, is dit het perfecte hotel. Klassieke barokke uitstraling, meer een Amerikaanse luxe stijl uit de jaren 40... Heerlijk veelzijdig ontbijt met vers gebakken eitjes in welke uitvoering dan ook, gecombineerd met een heerlijk glaasje champagne...

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
17 maart 2016 beoordeeld

Binnenkomend al een belevenis, alle egards ontvangen, zelfs een echte schoenpoetser. Prachtige bar met zeer verzorgde hapjes/drankjes. Naast het station Potsdammer Platz. Nabij de belangrijkste historische plekken.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
9 februari 2016 beoordeeld

Een van de betere hotels die we hebben aangedaan, super gelegen in het centrum, klasse hotel met vriendelijk personeel, schitterend ontbijt en prachtige kamers.
Daar je midden de stad zit is het uitzicht niet zo goed.
Prachtige bars in het hotel, wel duur

Kamertip: Ik denk dat alle kamers voldoen aan de normen van een 5 sterren hotel
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden