Beoordeeld op 11 juli 2016

Wij waren in Berlijn voor een citytrip met onze 4 maanden oude baby. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen en goed geholpen met de bagage. De ruime schone kamer zorgde gelijk voor een "thuis" gevoel , aan alles was gedacht, zelfs aan een setje organic shampoo/douchegel etc speciaal voor babies! Geweldig! Niks was teveel en ook het zwembad was lekker om te ontspannen.

Kamertip: een hogere verdieping is altijd fijner!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 8 juni 2016 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel en zeer nette en correcte service en behandeling. We waren hier met een groepje vriendinnen High Tea te doen en Berlijn te verkennen. Allebei een enorm succes. Prachtige Spa in de kelder is erg moeite waard. Bedden zijn heerlijk en kamers zijn erg mooi, vooral de badkamer is indrukwekkend.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 maart 2016

Als je van grandeur houdt en je graag luxe laat aanleunen, is dit het perfecte hotel. Klassieke barokke uitstraling, meer een Amerikaanse luxe stijl uit de jaren 40... Heerlijk veelzijdig ontbijt met vers gebakken eitjes in welke uitvoering dan ook, gecombineerd met een heerlijk glaasje champagne...

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 maart 2016

Binnenkomend al een belevenis, alle egards ontvangen, zelfs een echte schoenpoetser. Prachtige bar met zeer verzorgde hapjes/drankjes. Naast het station Potsdammer Platz. Nabij de belangrijkste historische plekken.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 februari 2016

Een van de betere hotels die we hebben aangedaan, super gelegen in het centrum, klasse hotel met vriendelijk personeel, schitterend ontbijt en prachtige kamers.
Daar je midden de stad zit is het uitzicht niet zo goed.
Prachtige bars in het hotel, wel duur

Kamertip: Ik denk dat alle kamers voldoen aan de normen van een 5 sterren hotel
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden