Beoordeeld op 13 augustus 2018

Gezellig hostel, personeel is aardig en behulpzaam. Wij zaten in een twee persoonskamer. Echt super, eigen badkamer wat er echt heel goed uitzag en prima bedden. Het hostel ligt in goede omgeving om Berlijn te ontdekken, veel goede restaurants in de buurt en barretjes.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in Sunflower Hostel. Het is wel een hostel met veel ‘alternatieve’ gasten. Er wordt volop Rock muziek gedraaid. 24uurs receptie! Ontbijt voor 3 euro. Badkamer en kamer waren schoon.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hostel is echt ideaal gelegen om Berlijn te ontdekken. Op wandelafstand van de trams en niet ver van restaurantjes, café en ook perfect om uit te gaan.

Het ontbijt was niet inbegrepen. Voor 3€ krijg je een basisontbijt, maar wel zonder dranken inbegrepen. Ook zonnig terras en café met lekkere biertjes.

Douches zijn ook heel proper. Dus echt top!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hostel, goede sfeer. Aardige staff en goedkope drankjes. Ontbijt is prima voor 3 euro (broodjes, fruit, beleg, yoghurt, muesli). Kamers goed en prima bedden. Sanitair netjes, behoudens eenmalig verstopte toiletten. Lokatie op 300m van berghaim en andere uitgaansgelegenheden.

Datum van verblijf: juli 2017
Sunflower_Hostel_BER, Manager van Sunflower Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017

Dear Mariska,
Thank you for your nice review!
Your Sunflower-Hostel-Team

Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben 5 nachten in Sunflower hostel geslapen (double room) De locatie is super, de sfeer is top en een goed ontbijt voor een mooie prijs.

Helaas elke nacht last gehad van geluidsoverlast van andere gasten die schreeuwden en binnen zaten te roken en te drinken. Het personeel was hartstikke vriendelijk, op uitzondering van een medewerker waar wij een vervelende ervaring mee hadden. Wij waren niet op de hoogte dat we de sleutel van de kamer bij de receptie moesten inleveren. Hij reageerde erg onbeschoft en zei onaardige dingen. Matras was niet comfortabel, ik lag vrijwel direct op de veren.

Datum van verblijf: augustus 2016