“Super lekker ontbijt! Gezond”
Beoordeling van Spreegold

Spreegold
Geclassificeerd als nr. 841 van 8.694 Restaurants in Berlijn
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Mitte (stadsdeel)
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker ontbijt! Gezond en verse gerechten. Wij hebben een acai bowl en pancakes gehad. Perfect!

Datum van bezoek: maart 2020

16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TA terecht gekomen.... Bij binnenkomst dien je direct zelf de menukaart te pakken. Zoek een plekje/tafeltje uit. Zodra je keuze van de kaart hebt gemaakt dan bestel je bij de bar. Drankjes krijg je direct mee. Voor het eten krijg je een buzzer mee. Wanneer de buzzer afgaat dan kan je je eten bij de keuken (achterkant vd bar) afhaken. Het ging bij ons vrij vlot. Ik had de roerei met bacon. Het brood was gedrenkt onder, naar voor mij teveel, olijfolie. Daardoor was het soort van ‘vette’ hap voor mij. Verder was het erg lekker. Producten worden vers bereid. Zeker een aanrader, maar let op: bij gerechten met brood (of als je los besteld) heb je watervallen van olijfolie.....

Datum van bezoek: november 2019
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top plek om wakker te worden. Schoon, gezellig en eten van goede kwaliteit. Zal weer teruggaan maar vragen geen jam in mijn yoghurt te doen.

Datum van bezoek: mei 2019
21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaak is hip en zeer centraal gelegen. Je kunt er terecht voor alle soorten maaltijden. Tevens kun je er ook koffie en gebak to-go bestellen. De koffie zat in royale porties en was zeker niet duur voor een zaak die midden in het winkelhart ligt. Tevens werd de koffie vers bereid door een kundige barista. Het gebak werd voor ons warm gemaakt. De wafels waren zeer lekker en de Zimtschnecke was overheerlijk.

Datum van bezoek: januari 2019
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk biologisch eten en drinken voor een redelijke prijs. Alles van de yoghurt met granola tot het brood met roerei en kruidenolie wordt bereid met verse producten en dat is te proeven.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Spreegold bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Spreegold geweest? Deel je ervaringen!