1 november 2016 beoordeeld

Ingang via een glazen lift naar de eerste verdieping, top onthaal met interesse in de klanten, kamer op de 8e verdieping met een super zicht over Berlijn, stijlvol ingericht zeer zuiver, goed bed met een ruime badkamer. Op de eerste verdieping een kleine maar gezellige bar waar de drankjes met zorg geserveerd worden, zeer goede vebinding met het metronet en op wandelafstand van het mooiste shoppingcenter ( kadewe ) van de stad.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
SwissotelBerlin, Director of Sales van Swissotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Dear jba764,
thank you so much for review and your kind words. We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back here in Berlin or in any of our Swissôtels around the world.

1 november 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel voor een romantisch weekend maar ook uitstekend geschikt voor een zakenreis. Het hotel is groot maar bied ontzettend veel aan. o.a. een prachtige sportruimte. De kamers zijn ruim en van vele gemakken voorzien. Ontbijt is fantastisch. Hotel ligt mooi gelegen, ook metro is dichtbij.

Kamertip: Kies een kamer die grenst aan de binnenplaats voor ultieme rust.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner

Dear Esmée S,
thank you so much for your nice review. We are glad you enjoyed your stay with us that much and hope to welcome you back soon.

6 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel naast de metro en de Kurfurstendam. Goed ontbijt, prima kamers en zeer vriendelijk personeel. Al kwamen ze bij ons zo nu en dan wel binnen om schoon te maken of te checken redelijk vroeg op de ochtend toen we nog op de kamer waren. Vonden we wel een beetje gek voor een 5 sterren hotel.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
SwissotelBerlin, Director of Sales van Swissotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Dear rolfh876,
thank you so much for your review. We highly appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern hoogstaand 5* hotel op een geweldige lokatie. De kamer en het ontbijt waren perfect.

Twee kleine opmerkingen:

1. De bedden zijn hard. Ik houd daarvan maar voor wie van de doorgaans superzachte hotelbedden houdt kan dit een tegenvaller zijn.

2. De temperatuur van kranen (douche, bad, wastafel is niet stabiel. Dat wordt regelmatig ineens kouder of warmer. Geen ramp, maar van een luxe hotel in deze prijsklasse mag je beter verwachten.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel op een mooie locatie aan de Kurfürstendamm dichtbij de Gedächtniskirche. Geweldig ontbijt met heel veel keuze. Als je het geluk hebt en een tafeltje bij het raam kunt bemachtigen, heb je een prachtig uitzicht op de Kurfürstendamm.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner