102 US$
84 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 115 US$ per nacht.

96 US$
88 US$
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 121 US$ per nacht.

150 US$
123 US$
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

104 US$
83 US$
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
61 US$
  • Zwembad
258 US$
142 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 180 US$ per nacht.

150 US$
85 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
73 US$
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
91 US$
88 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

7 mei 2016 beoordeeld

Eeen goed hotel met behulpzaam personeel. Kamer schoon en netjes met een prima badkamer. Ontbijt goed verzorgt. Parkeer gelegenheid tegen betaling aanwezig. Er is wifi in de kamer en deze is gratis echter de snelheid is niet geweldig. Een metro station is om de hoek van de straat dus dichtbij.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Ibis hotel Is heel goed gelegen tussen de luchthaven en het centrum van Berlijn. Ook dicht bij de metro op zo'n 3 minuten wandelen van U Bahn Grenzallee. Vriendelijke ontvangst en vlotte check in en out. Mogelijk bagage nog achter te laten in bagageruimte. Degelijk koud en warm ontbijt. Kamer voldoende ruim. Badkamer aan de kleine kant, maar alle nodige comfort aanwezig.

Verbleef: december 2015, reisde met familie
4 november 2015 beoordeeld

Het hotel was schoon en het meeste personeel was vriendelijk. Maar de toegangsdeur naar de etage en de kamerdeur klemde waardoor de deur open en dicht doen steeds veel lawaai maakte. Verder was de matras dusdanig hard dat je bloedvaten werden afgekneld. Heel vervelend en daardoor onrustig geslapen.We hebben dit aangegeven aan de receptie maar de betreffende medewerkster gaf aan dat het moeilijk is voor iedereen een geschikte matras te vinden. Vroeger was dit ons vaste hotel in Berlijn maar we komen hier nooit meer terug.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
31 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden