Ibis Berlin Neukoelln
Estrel Berlin(Berlijn)
Goed 3,5/5
FilterenAlle talen
7 mei 2016 beoordeeld

Eeen goed hotel met behulpzaam personeel. Kamer schoon en netjes met een prima badkamer. Ontbijt goed verzorgt. Parkeer gelegenheid tegen betaling aanwezig. Er is wifi in de kamer en deze is gratis echter de snelheid is niet geweldig. Een metro station is om de hoek van de straat dus dichtbij.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Ibis hotel Is heel goed gelegen tussen de luchthaven en het centrum van Berlijn. Ook dicht bij de metro op zo'n 3 minuten wandelen van U Bahn Grenzallee. Vriendelijke ontvangst en vlotte check in en out. Mogelijk bagage nog achter te laten in bagageruimte. Degelijk koud en warm ontbijt. Kamer voldoende ruim. Badkamer aan de kleine kant, maar alle nodige comfort aanwezig.

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
4 november 2015 beoordeeld

Het hotel was schoon en het meeste personeel was vriendelijk. Maar de toegangsdeur naar de etage en de kamerdeur klemde waardoor de deur open en dicht doen steeds veel lawaai maakte. Verder was de matras dusdanig hard dat je bloedvaten werden afgekneld. Heel vervelend en daardoor onrustig geslapen.We hebben dit aangegeven aan de receptie maar de betreffende medewerkster gaf aan dat het moeilijk is voor iedereen een geschikte matras te vinden. Vroeger was dit ons vaste hotel in Berlijn maar we komen hier nooit meer terug.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
23 november 2017 beoordeeld

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde alleen