Novum Hotel Aldea Berlin Centrum
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
133 US$
Hotel Website
116 US$
110 US$
  • Restaurant
Holiday Inn Express Berlin City Centre-West(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
113 US$
131 US$
122 US$
  • Restaurant
Leonardo Hotel Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
81 US$
109 US$
101 US$
FilterenAlle talen
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een kort verblijf van 5 dagen in Berlijn geweest. Dit hotel is simpel maar ruim voldoende te noemen. De kamers zijn netjes verzorgd prima bedden en het is schoon in de badkamer. Kamers zijn klein maar wat heb je nodig? er is geen koelkastje aanwezig vonden wij wel jammer. De receptie dames en heren zijn vriendelijk en hulpzaam. Qua restaurant en ontbijt mogelijkheden kan ik je niks vertellen hier hebben wij geen gebruik van gemaakt aangezien je heerlijk kunt ontbijten in de stad zelf. Qua locatie prima te doen. Op 15-20min loopafstand van de Potszdammer platz en de metro op 3 min lopen. Al met al prima hotel als je van simpel houd maar degelijkheid

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eenvoudig hotel, kleine maar een nette badkamer.
Goed ontbijt met zeer ruime keuze.
U baan op 200 meter en makkelijk bereikbaar. Voldoende goede restaurants in de directe omgeving.
Op korte afstand van het centrum van
Berlijn.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel op loopafstand van de metro en je zit binnen een paar minuten op de hotspots van berlijn. Kamers zijn schoon en het personeel vriendelijk. Vlakbij het hotel zit een supermarkt en een pin automaat

Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
14 januari 2017 beoordeeld

Wat opviel aan dit hotel was de prijs, want die is echt laag. Omdat we low-budget 3 daagjes Berlijn wilde doen kwam dit goed uit. De kamers waren netjes, goed schoongemaakt en geen gekke luchtjes. Niet gehorig bovendien (behalve dat je misschien even de stofzuiger op de gang hoort maar daar valt mee te leven toch?).
Personeel was vriendelijk! We hadden een parkeerplek bijgeboekt en er werd netjes aangegeven waar we heen moesten. Prima geregeld.

Al bij al: zeer geslaagd. Would visit again!

Kamertip: Goede openbaarvervoer uitvalsbasis!
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
31 december 2016 beoordeeld

Prima hotel. Wij hadden uitstekende online deal voor 3 nachten x 2 kamers. Nette kamers, goede bedden, heel vriendelijk personeel. Badkamer en douche beetje krap, maar schoon en werken uitstekend.
Ontbijtbuffet is aan de prijs (ruim 12 euro pp), maar is wel uitgebreid en wordt constant goed aangevuld. Bieden tevens parkeren voor 5 euro per dag.
Verbindingen met U-bahn en Bus zijn prima. Stoppen bijna voor de deur.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie