97 US$
88 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 106 US$ per nacht.

100 US$
84 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

nhow Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
105 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 118 US$ per nacht.

147 US$
124 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 143 US$ per nacht.

PLUS Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
61 US$
  • Zwembad
Hotel Berlin, Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
95 US$
80 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

104 US$
71 US$
  • Roomservice
249 US$
142 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
72 US$
Priceline
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 104 US$ per nacht.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een kort verblijf van 5 dagen in Berlijn geweest. Dit hotel is simpel maar ruim voldoende te noemen. De kamers zijn netjes verzorgd prima bedden en het is schoon in de badkamer. Kamers zijn klein maar wat heb je nodig? er is geen koelkastje aanwezig vonden wij wel jammer. De receptie dames en heren zijn vriendelijk en hulpzaam. Qua restaurant en ontbijt mogelijkheden kan ik je niks vertellen hier hebben wij geen gebruik van gemaakt aangezien je heerlijk kunt ontbijten in de stad zelf. Qua locatie prima te doen. Op 15-20min loopafstand van de Potszdammer platz en de metro op 3 min lopen. Al met al prima hotel als je van simpel houd maar degelijkheid

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eenvoudig hotel, kleine maar een nette badkamer.
Goed ontbijt met zeer ruime keuze.
U baan op 200 meter en makkelijk bereikbaar. Voldoende goede restaurants in de directe omgeving.
Op korte afstand van het centrum van
Berlijn.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel op loopafstand van de metro en je zit binnen een paar minuten op de hotspots van berlijn. Kamers zijn schoon en het personeel vriendelijk. Vlakbij het hotel zit een supermarkt en een pin automaat

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
14 januari 2017 beoordeeld

Wat opviel aan dit hotel was de prijs, want die is echt laag. Omdat we low-budget 3 daagjes Berlijn wilde doen kwam dit goed uit. De kamers waren netjes, goed schoongemaakt en geen gekke luchtjes. Niet gehorig bovendien (behalve dat je misschien even de stofzuiger op de gang hoort maar daar valt mee te leven toch?).
Personeel was vriendelijk! We hadden een parkeerplek bijgeboekt en er werd netjes aangegeven waar we heen moesten. Prima geregeld.

Al bij al: zeer geslaagd. Would visit again!

Kamertip: Goede openbaarvervoer uitvalsbasis!
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
31 december 2016 beoordeeld

Prima hotel. Wij hadden uitstekende online deal voor 3 nachten x 2 kamers. Nette kamers, goede bedden, heel vriendelijk personeel. Badkamer en douche beetje krap, maar schoon en werken uitstekend.
Ontbijtbuffet is aan de prijs (ruim 12 euro pp), maar is wel uitgebreid en wordt constant goed aangevuld. Bieden tevens parkeren voor 5 euro per dag.
Verbindingen met U-bahn en Bus zijn prima. Stoppen bijna voor de deur.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie