“Veel eten en ouzo”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Prenzlauer Berg
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een citytrip belanden we voor een Griekse maaltijd in Asteria. Het is er erg druk, de tafels staan heel dicht bij elkaar, en we kunnen een tafel krijgen zonder reservering.
We krijgen bij het bestellen meteen glaasjes ouzo. De ober is gastvrij en gehaast.
We hebben een visschotel en een vleesschotel. De porties zijn erg groot en terwijl we eten blijft de ouzo maar komen! Na de hoofdmaaltijd komt een klein bordje fruit en bij de koffie een Griekse cognac, metaxa.
Erg gastvrij, en erg lekker allemaal. Voor mij was de ouzo in die hoeveelheden niet nodig geweest.

Datum van bezoek: mei 2018

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar dagen Berlijn gedaan. En op onze laatste dag in Berlijn bij Asteria beland. Gezellig restaurant en prima bediening Grote porties We werden heel de avond vol gegoten met gratis ouzo . Met 2 man een visschotel genomen en een vleesschotel. Nog een koffie na.Plus nog een gratis borreltje. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
21 januari 2018 beoordeeld

Na de positieve beoordelingen hier gelezen te hebben dit Grieks restaurant bezocht.
Zeer vriendelijk personeel en bij binnenkomst kregen we dadelijk een Ouzo van het huis aangeboden. De kaart is vrij uitgebreid en gevarieerd. Wij kozen voor de Griekse schotel voor 2 personen. Eerst kregen we een grote kom sla met Tzatziki en brood (weeral met een Ouzo van het huis) Daarna kwam het vlees (natuurlijk weer met een Ouzo van het huis) Het was allemaal zeer lekker maar......Veel te veel. We hebben nog niet de helft op gekregen. De overschot werd netjes verpakt om mee te nemen. ook kregen we nog een bordje met fruit en een koffie aangeboden. Voor dit alles betaalden we inclusief een fles wijn 47 €. Spotgoedkoop naar mijn mening.

Datum van bezoek: januari 2018
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend klantvriendelijk restaurant! We kwamen op nieuwjaarsdag zonder reservering daaraan met 4 pers. Geen probleem! Binnen 2 minuten stond de ouzo op tafel en deze werd bijgeschonken zodra het glas leeg was! Na het eten kregen we nog een bordje vers fruit en bij de rekening nog een kopje koffie met nog een borrel! Heel erg lekker gegeten en erg aardige mensen

Datum van bezoek: januari 2018
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening: feest/ gezellig / luidruchtig

Verassing vd chef was veel en goed. Ouzo was vh huis. Ze gingen regelmatig met de fles rond.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Asteria bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Asteria geweest? Deel je ervaringen!