“Uitstekend eten voor een redelijke prijs”

Block House Friedrichstraße
Geclassificeerd als nr. 208 van 9.693 Restaurants in Berlijn
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Mitte
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant met heerlijk eten en zeer klantvriendelijk personeel. Tijdens het wachten op een plaatsje om te eten werd ons een drankje van het huis aangeboden door de gastheer.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten zeker de het voorgerecht en de biefstuk was erg lekker aardig personeel hadden me er ook op geattendeerd dat ik twee keer dezelfde sla kreeg in twee verschillende gerechten dat had de seveerster aangepast.

Datum van bezoek: oktober 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin hebben we heerlijk gegeten in dit restaurant. Omdat onze smaken nogal uiteen lopen is het kiezen van geschikt restaurant altijd een uitdaging. De serveerster was zeer behulpzaam met het aanpassen van de gerechten op de kaart, zodat we allemaal lekker hebben gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2017
11 juli 2017 beoordeeld

Keuze te over als je geen vegetariër bent, vlees in alle maten en gewichten. Vlotte en vriendelijke service ondanks de drukte, je wordt hier zeker niet onder druk gezet. In de open keuken kan je zien hoe ze jouw steak grillen. Redelijke wijnkeuze voor schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: juni 2017
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant met zijn 2en binnengelopen zonder reservering. Hadden geluk en konden aanschuiven. Het niet echt sfeervol maar het vlees dat je op je bord krijgt zorgt dat je daar niet meer om geeft. Wij vonden het vlees erg goed en hebben erg lekker gegeten. De door hen gebruikte kruiden kan je ook kopen en hebben een potje met kruiden meegenomen om de smaak thuis nog eens te beleven.

Vlees erg lekker, bediening kan wat vlotter en hadden duidelijk een handje te kort. Waren wel erg vriendelijk en deden zeker hun best. Niet de goedkoopste maar zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Block House Friedrichstraße bekeken, bekeken ook

In Block House Friedrichstraße geweest? Deel je ervaringen!