Hotel Sachsenhof
Radisson Blu Hotel, Berlin(Berlijn)
229 US$
120 US$
  • Zwembad
nhow Berlin(Berlijn)
139 US$
111 US$
NH Hotels
  • Gratis parkeren
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
Orbitz.com
112 US$
105 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 118 US$ per nacht.

Meliá Berlin(Berlijn)
130 US$
118 US$
102 US$
86 US$
  • Roomservice
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
75 US$
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 97 US$ per nacht.

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Sachsenhof ligt vlakbij U-bahn station Nollendorfplatz. Parkeren kan op straat en het hotel heeft een paar privé-parkeerplaatsen (apart reserveren, € 10 per dag). Wij hadden een vrij ruime 4-persoonskamer met 4 losse bedden, een klein zitje met 3 makkelijke stoelen, prima badkamer. WiFi (gratis) deed het goed. We hadden geen ontbijt erbij, het is erg leuk om in de stad te ontbijten.
Je kunt fietsen huren bij het hotel, € 10 per fiets per dag.
Vlakbij het hotel is een supermarkt (open 24 uur per dag behalve op zondag), en een bakker (zondag wel open) waar je ook kunt ontbijten.
Tip voor U-Bahn: er bestaat een kleine-groep-ticket voor max. 5 personen, € 17,30 per dag voor onbeperkt reizen in zone A en B.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
18 mei 2016 beoordeeld

keurig hotel goede ontvangst auto parkeren via het hotel (dichtbij) fietsen huren via het hotel en we kregen zelfs koffie mee voor op de terug reis ook leuk is de oostenrijkse wijnstube aan de overkant voor een afzakkertje

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
29 december 2014 beoordeeld

We hebben drie nachten gelogeerd in het vriendelijke hotel Sachsenhof. Op steenworp afstand van Ubahn Nollendorfplatz. Het is een eenvoudig hotel, wel gedateerd maar schoon en netjes.
Goed geslapen. Ik mis alleen een waterkokertje op de kamer.
Personeel was bijzonder vriendelijk. Parkeerplaats in gesloten parking voor ons gereserveerd voor 10 euro per dag.
Ontbijt was ook prima.
Wifi was niet geweldig. Viel steeds weg.
We bevelen dit hotel aan vanwege de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

• Verbleef: december 2014, reisde met familie
2 weken geleden beoordeeld