ibis Berlin Kurfuerstendamm Hotel(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
67 US$
65 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 73 US$ per nacht.

134 US$
117 US$
96 US$
82 US$
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

100 US$
91 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 112 US$ per nacht.

196 US$
121 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 164 US$ per nacht.

The Mandala Hotel(Berlijn)
276 US$
160 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 206 US$ per nacht.

121 US$
115 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 144 US$ per nacht.

99 US$
81 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin Ostbahnhof(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
69 US$
56 US$
Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 103 US$ per nacht.

Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
56 US$
  • Bar/lounge
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Sachsenhof ligt vlakbij U-bahn station Nollendorfplatz. Parkeren kan op straat en het hotel heeft een paar privé-parkeerplaatsen (apart reserveren, € 10 per dag). Wij hadden een vrij ruime 4-persoonskamer met 4 losse bedden, een klein zitje met 3 makkelijke stoelen, prima badkamer. WiFi (gratis) deed het goed. We hadden geen ontbijt erbij, het is erg leuk om in de stad te ontbijten.
Je kunt fietsen huren bij het hotel, € 10 per fiets per dag.
Vlakbij het hotel is een supermarkt (open 24 uur per dag behalve op zondag), en een bakker (zondag wel open) waar je ook kunt ontbijten.
Tip voor U-Bahn: er bestaat een kleine-groep-ticket voor max. 5 personen, € 17,30 per dag voor onbeperkt reizen in zone A en B.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
18 mei 2016 beoordeeld

keurig hotel goede ontvangst auto parkeren via het hotel (dichtbij) fietsen huren via het hotel en we kregen zelfs koffie mee voor op de terug reis ook leuk is de oostenrijkse wijnstube aan de overkant voor een afzakkertje

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
29 december 2014 beoordeeld

We hebben drie nachten gelogeerd in het vriendelijke hotel Sachsenhof. Op steenworp afstand van Ubahn Nollendorfplatz. Het is een eenvoudig hotel, wel gedateerd maar schoon en netjes.
Goed geslapen. Ik mis alleen een waterkokertje op de kamer.
Personeel was bijzonder vriendelijk. Parkeerplaats in gesloten parking voor ons gereserveerd voor 10 euro per dag.
Ontbijt was ook prima.
Wifi was niet geweldig. Viel steeds weg.
We bevelen dit hotel aan vanwege de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

• Verbleef: december 2014, reisde met familie
5 juni 2018 beoordeeld