Beoordeeld op 23 mei 2016 via mobiele applicatie

Heel leuk trendy hotel met mooie kamers, hulpvaardige staf. Echt top! Heel centraal gelegen op de Kurfurstendam. Leuk om fietsen te huren bij het hotel zelf en de stad door te fietsen. Heel goed te doen. Een super trendy bar voor een cocktail Sabines. Niet in het restaurant gegeten want er zijn hele goede kleine restaurants op loopafstand.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 april 2016 via mobiele applicatie

Supergaaf hotel, erg smaakvol ingericht en vriendelijk personeel. Locatie is fantastisch en ontbijt echt top. Enige minpunt is dat je na 19u niet meer van de bar gebruik kan maken omdat ze dat 's avonds ge-outsourced hebben, voor hotelgasten wordt ook geen uitzondering gemaakt. Voor dat drankje moesten we dus alsnog jas aantrekken en ergens anders onze heil zoeken. Misschien handig als dat bij het inchecken wordt vermeld, zodat je daar als gast rekening mee kan houden. Maar blijf het raar vinden.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Karolin_Brueckner, Manager van Hotel Zoo Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2016

Thank you so much for your rating and the nice feedback. We look forward to welcoming you again!

The GRACE bar is indeed outsourced and operated externally Tuesdays through Saturdays from 7 pm and is very often booked for private events. The employees have a very strict policy to follow, concerning the entrance. They are instructed to implement this policy consistently and without exception. Therefore, even for hotel guests an exception cannot be made at the moment. We are currently working on a solution for our hotel guests already and hope to bring it out in May this year. We would like you to experience our new offer during your next stay.

Beoordeeld op 30 december 2015

Relatief nieuw hotel, zeer goed verzorgt en smaakvol ingericht, zeer hartelijke ontvangst, behulpzaam personeel, kamer prima en ruim, ontbijt is zeer compleet, wellicht minder aantrekkelijk hotel voor kinderen

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 december 2015 via mobiele applicatie

Trendy hotel op een uitstekende locatie! Bij de inrichting van het hotel is aan alles gedacht, tot in de kleinste details. Zelfs in de lift kregen we een verrassing te zien.
Ruime, smaakvolle kamer waar het stil verblijven was. Had recensies gelezen van nachtlawaai waar we helemaal geen last van hadden. Er waren zelfs slaapdopjes voorzien en (gelukkig) niet nodig gehad.
Een uitgebreid ontbijt in een luxueus, ingerichte ruimte!
Zeer vriendelijk personeel die ons graag te woord stonden over bezienswaardigheden, eetgelegenheden en vervoer in Berlijn.
Prijs/kwaliteit een AANRADER!!!!!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 januari 2015

Ik was samen met mijn dochter drie nachten in hotel zoo in berlijn;
Dit is werkelijk een aanrader , het hotel is schitterend, het personeel zeer behulpzaam, ontzettend vriendelijik en aangenaam.De ligging van het hotel is ideaal.
De kamer is ruim , zeer mooi ingericht en heel confortabel.Het ontbijt zeer copieus lekker en verzorgd.
Dit is zeker een van de mooiste en beste hotels in Berlijn
Een extra vermelding voor de receptie , was echt TOP

Kamertip: Zelfs een gewone standaard superior kamer was PERFECT