134 US$
118 US$
  • Restaurant
Select Hotel Berlin Ostbahnhof(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
68 US$
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 90 US$ per nacht.

96 US$
82 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 113 US$ per nacht.

90 US$
84 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

181 US$
121 US$
Agoda.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

The Mandala Hotel(Berlijn)
176 US$
161 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 244 US$ per nacht.

100 US$
91 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 112 US$ per nacht.

163 US$
115 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 147 US$ per nacht.

62 US$
50 US$
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
56 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 117 US$ per nacht.

7 maart 2017 beoordeeld

kamer goed, direct in de buurt van openbaar vervoer, net iets uit de drukte. koffer opbergplaats voor de laatste dag. geen ontbijt gehad maar op 50 meter zit een broodjeszaak. geen last van het verkeer buiten

• Verbleef: juli 2016, reisde alleen
15 november 2016 beoordeeld

Samen met een vriend van mij ben ik één dagje naar Berlijn geweest en overnachting. De volgende ochtend zijn we doorgereisd naar Hannover. Tijdens ons bezoek viel wel op dat er over het algemeen zakenmensen in het hotel zijn. Dat zorgt er dus wel voor dat het hotel degelijk is zonder al te veel extra fratsen. Kamers zijn functioneel ingericht met een goed werkende badkamer zonder al te veel luxe. In elk geval de kamer die wij hadden.

S'morgens zijn we wezen ontbijten in het hotel, voor een net bedrag. Ontbijt is lekker en ook goed uitgebreid. Gebakken ei, diverse soorten yoghurt en vla en goede bediening. Eten mag je in principe zelf halen, koffie wordt verzorgd.

Al met al een net hotel waar je prima kunt overnachten voor een redelijke prijs.

Kamertip: Kamer op hogere verdieping, zodat raam helemaal open kan.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel om Berlijn goed te verkennen. Met de bus tegenover het hotel kan je alle belangrijke bezienswaardigheden van Berlijn ontdekken (bus 100). Bij de bakker links van het hotel kan je lekkere broodjes halen. Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het grote warenhuis KaDeWe. Echt een aanrader.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
20 september 2016 beoordeeld

Fijn Hotel, correct en vriendelijk personeel. Mooie grote kamer (suite) met geweldig uitzicht en balkon. Was een gratis update. We hadden comfortkamer besteld. 14e etage aan de achterkant dus geen straatlawaai !
Centraal gelegen om alle bezienswaardigheden te kunnen bezoeken.

Kamertip: hoge verdiepingen hebben uitzicht en kamers aan de achterkant van het gebouw liggen veel rustiger. De straat is behoorlijk druk.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen met regelmaat in dit hotel. De suites zijn perfect als je wat langer in Berlijn bent en ook wel eens een paar uurtjes 'thuis wilt zijn'.

Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Ideale ligging ten opzichte van winkels (KaDeWe), Bikini, de Zoo, het openbaar vervoer etc.

Ik kan dit hotel bij iedereen aanbevelen.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden