4 maart 2018 beoordeeld

Fancy stijlvol hotel. Zeer centraal gelegen bij de voornaamste bezienswaardigheden. Zeer gekwalificeerd en gastvrij barpersoneel. Echt onder de indruk van de bar ervaring. Ontbijt: veel keuzes, van heel gezond tot lekker en vet. Het personeel had oog voor detail. Receptie inchecken was niet spontaan, het was gewoon een bandje die ze in gebrekkig Duits afspeelde zonder de moeite te doen om te luisteren, maar dat was één persoon, de andere waren erg gastvrij. Omdat het een Mercure hotel betaamt.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Benedikt H, Manager van Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Beste Dimi_R_83

Met vriendelijke groet, Benedikt Heydweiller

16 december 2017 beoordeeld

Een hotel waar gastheerschap echt inhoud heeft, een gezellige bar, een zeer ruime kamer met van alle gemakken en services voorzien. Centraal gelegen, de U-baan op loopafstand en enkele goede restaurants op loopafstand.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Benedikt H, Manager van Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Beste rembrandt1143
Benedikt Heydweiller

15 december 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken

4 november 2017 beoordeeld

Ook nu weer een fantastische kamer waar je nog even kan genieten van een kopje koffie of thee, een vriendelijke service, en een ontbijt waar je vrolijk van wordt of je nu een carnivoor of vegetariër bent.

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Benedikt H, Manager van Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Beste 711gustaafc
Benedikt Heydweiller

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hôtel is zeer centraal gelegen. Dicht bij metrostations Stadtmitte en Kochstrasse op wandelafstand. Hop on hop off bus eveneens bij checkpoint Charlie. Hôtel zelf is zeer goed, uitzonderlijk grote kamers en ontbijt is zeer uitgebreid (beter dan in andere Mercure hôtels) sauna eveneens goed. Een hôtel om te onthouden.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Benedikt H, Manager van Mercure Hotel & Residenz Berlin Checkpoint Charlie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Beste gast,
Met vriendelijke groet, Benedikt Heydweiller